liv Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 Hvordan går det med dere? Er det fortsatt like gøy? Og hvordan ligger karakteren deres ann? Jeg spiller Freia, hun er Night Elf Rouge Tradeskills er Skinning and leatherwork.. Fortiden er jeg på lvl 30.. Er med i The lord of chaos, guild på ca 50 stykk..
Gjest Anneli Skrevet 2. april 2005 #2 Skrevet 2. april 2005 Spiller også night elf, rogue - lvl. 35. Synes fortsatt det er morro, men spiller litt mindre nå en i starten
Catzy Skrevet 2. april 2005 #3 Skrevet 2. april 2005 Heh, jeg er Froya, Night Elf druid. Spiller på Deathwing-serveren. Silmariën - hvor er du? Mulig du hadde tatt det navnet jeg ville ha. Har herbalism og alchemy som proffesions. Er lvl 27 nå, regner med at jeg blir lvl 28 minst i løpet av helga. (Har ikke spilt på et par dager, så da er det lenge med blå xp-bar.) Er ikke med i noe guild enda. Har spilt litt mindre i det siste, men mye fordi jeg har hatt andre ting å gjøre, og fordi jeg har hatt mye vondt i armene. Da er ikke WoW spesielt gøy. Catzy
Veslejenta Skrevet 3. april 2005 #4 Skrevet 3. april 2005 - Navn: Lillitha - Human Paladin - Lvl 28 (får ikke spillt så mye som jeg vil..) - Guild: The Rebellius Angels - Skills: Mining og Blacksmithing Morro å spille, men vi venter på at spillet skal komme i butikken igjen så vi kan få et spill til. Og da må jeg begynne helt fra scratch igjen... Guildet jeg er medlem i er italiensk! Men jeg er så langt veldig fornøyd med det. Spiller mye sammen med de i guildet, og kan alltid spørre dem om råd eller ressurser og slikt (og de kan selvfølgelig spørre meg).
Gjest Anneli Skrevet 3. april 2005 #5 Skrevet 3. april 2005 Spiller på Draënor, PVE server, guildet mitt som bestemte det . Spiller forøvrig i Guild sammen med venner fra real life! Mine proffesions er skinning og leatherworking.
Maetzii Skrevet 4. april 2005 #6 Skrevet 4. april 2005 Hah, jeg leder Min karakter heter Hellbound, female orc hunter, holder til på Dragonblight, og er så langt på lvl 37. Er ikke med i noe guild enda. Har herbalism (251/300) og alchemy (236/300).. I tillegg har jeg nådd 225 på alle mine secondary skills og får ikke oppgradert dem før jeg kommer til lvl 40 Regnet med at jeg skulle gå lei ganske fort og har derfor bare månedsabbonement.. Men nå har jeg spilt daglig i over en måned (bare pause i påsken) og er fremdeles like hekta.. skummelt :o
Gjest Shi, ikkeinnl. Skrevet 7. april 2005 #7 Skrevet 7. april 2005 WoW, er et supert spill, og jeg er egentlig ikke særlig spillegal. Spiller på EarthenRing, en rollespillserver. Hovedkarakteren min er: Athravil, lvl 19 nightelf druid. Skinner og leatherworker. Ellers har jeg også: Kellyn, lvl 16 humanwarlock Tailor og uutviklet herbalist. Emberglaze, lvl 10 Tauren druid. ellers ganske lik alven min, som jeg i en periode ikke fikk spilt med. Lodvin, lvl 5 Gnom rogue. Tror det blir mining og enginering
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå