Popcorn Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 Jeg skal arrangere et utdrikningslag for en venninne som gifter seg om ikke så lenge. Hvem kan jeg invitere? Jeg tror hun ville sette pris på å ha noen av guttevennene sine der, er det veldig uvanlig med kjønnsblandet utdrikningslag? Er det dumt å invitere noen som ikke er invitert i bryllupet? Dere kommende bruder; hvem vil dere skal komme i deres utdrikningslag?
Gjest carina1-ikke innlogget Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 Be bruden om å skrive en liste til deg over hvem hun gjerne vil ha med.. Min forlover ba om å få det av meg, og det synes jeg var veldig greit! Jeg vil ha med et par gutter hvis de kan.. Står iallefall på min liste.. Synes ikke det gjør noe å blande..
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #3 Skrevet 30. mars 2005 trodde det var vanlig å be bruden sette opp en liste over de hun ønsker skal være med?
Popcorn Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2005 Det er kanskje det. Har aldri arrangert utdrikningslag før. Skal be henne lage en liste. Takk for svar.
tommeline Skrevet 30. mars 2005 #5 Skrevet 30. mars 2005 Er enig i at det går an å spørre om hvem hun vil ha med i utdrikningslaget (kanskje er det venninner du ikke kjenner?). Går vel greit med guttevenner, men kommer jo litt an på opplegget dere lager. Hvis det er ti jenter og to gutter er det ikke sikkert de har det kjempemorsomt... De som skal være med i utdrikningslaget trenger ikke være inviterte i bryllupet. Men det bør være flere som ikke skal i bryllupet. Det går jo også an å rådføre seg med hennes kommende mann, han har kanskje noen tips om hvem hun ønsker å ha med, hvis du ikke vil spørre henne direkte. Lykke til
Popcorn Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2005 Ja, jeg kan jo spørre hennes tilkommende. Søstrene hennes kjenner henne nok godt nok til å vite det også tror jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2005 #7 Skrevet 30. mars 2005 Eg håpar at vi blir vennegjengen på 8 + syster mi og svigerinna mi. Ingen gutar den kvelden nei, for då skal det bli SKRAVLING! (håpar eg då.. )
Bokalven Skrevet 30. mars 2005 #8 Skrevet 30. mars 2005 Dere kommende bruder; hvem vil dere skal komme i deres utdrikningslag? Ingen. Vil ikke ha utdrikningslag. Ellers, be dem du har lyst til...
Minerva Grey Skrevet 30. mars 2005 #9 Skrevet 30. mars 2005 Satser på venninner, og helst bare de som er bedt i bryllupet. Er redd jeg vil føle meg litt utilpass dersom jeg skal forholde meg til venner jeg ikke har invitert - vil jo gjerne snakke litt om bryllupet også, og vil føle meg 'hemmet' dersom noen av gjestene ikke skal dit. Venner som er bedt, men ikke kan komme i bryllupet er greit. Ellers har jeg min søster som forlover, og har satt henne i kontakt med en av mine beste venninner som vet akkurat hva slags utdrikningslag jeg vil ha, og også kjenner de av mine venner som søsteren min ikke har kontakt med. Sammen er jeg sikker på at de ordner noe fint!
Tusenfryd Skrevet 30. mars 2005 #10 Skrevet 30. mars 2005 Gjør som de andre sier, be henne sette opp en liste. Og så må du finne noe som ikke eksluderer de gutta hun evt vil ha med. Jeg hadde blandafest, det ønsket jeg og det synes alle var helt supert. Det er mange som ikke inviterere så mange venner i bryllupet, så da kan det bli litt tynt i rekkene. Men jegselv har sagt nei til utdrikingslag der jeg var spleise-liste-fyll bare. Men dette snakker du med bruden om.
magnhild Skrevet 31. mars 2005 #11 Skrevet 31. mars 2005 JEg har satt opp en liste over jenter jeg har lyst til å ha der. Noen som betyr noe for meg... Det blir nok uansett moro tenker jeg!
Popcorn Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #12 Skrevet 31. mars 2005 Takk for svar. Jeg har fått snakket med henne om det. Veldig greit ettersom det var noen jeg var litt usikker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå