AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Jeg spiller wordfeud med ei dame (tror hun er det) som er flink, klok i chatten og jeg tror jeg begynner å falle. Kan jeg invitere henne på date, eller er så det utenfor all etikk. Anonymkode: 7eea3...5f5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Tja om dere flørter og gnisten er der, hvorfor ikke? Anonymkode: db150...dfe
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 En vennine fikk ny stemor gjennom wordfeud så kjør på😘 Ja det er en sann historie!! Anonymkode: 5079f...08d 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 Tar anonym på denne.... Jeg har faktisk truffet to damer på WF kun for å ha sex. Ei singel og ei annen som var gift. Deilig opplevelse begge ganger! Kunne ha truffet flere, men fikk meg kjæreste og skippet flørtingen videre på WF. Hilsen Mann Anonymkode: e8607...6fa
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #5 Skrevet 3. desember 2018 Bruke Wordfeud som sjekkearena? Wow. Jeg undrer meg like mye hver gang noen begynner å snakke til meg på den appen... nei, jeg er ikke interessert i å date, da hadde jeg lastet ned tinder. Jeg vil spille Wordfeud på Wordfeud. Men for all del. Whatever floats your boat. Anonymkode: fecb5...fb4 5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #6 Skrevet 15. september 2020 On 12/3/2018 at 2:16 PM, AnonymBruker said: Bruke Wordfeud som sjekkearena? Wow. Jeg undrer meg like mye hver gang noen begynner å snakke til meg på den appen... nei, jeg er ikke interessert i å date, da hadde jeg lastet ned tinder. Jeg vil spille Wordfeud på Wordfeud. Men for all del. Whatever floats your boat. Anonymkode: fecb5...fb4 Er enig i det. Men så hender det likevel at man møter på personer der inne som er fantastiske. Noen av de har jeg aldri chattet med, vi bare spiller og spiller. Mens andre snakker en litt med. Det er mange nydelige damer der inne..sukk 🥰 Anonymkode: 89884...20b
Maestro Skrevet 15. september 2020 #7 Skrevet 15. september 2020 Hadde en som la an på meg på. WF, kleint hele greia 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #8 Skrevet 15. september 2020 Det var en periode det var sykt mange random spillere som nærmet startet chatten med «asl». Jeg gikk tilbake til å bare spille med kjentfolk... Ei vennine av meg møtte samboeren sin på wordfued. Kanske det er strmora til vennina til 08d 😂 Anonymkode: 7c42b...fab 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #9 Skrevet 15. september 2020 Når jeg spiller mot en fin dame på Wordfeud bruker jeg å briljere med dirty ord i kryssordet. «Knulle« og «kåt» som klare vinnere. Anonymkode: 16ba4...c57
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #10 Skrevet 15. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg spiller mot en fin dame på Wordfeud bruker jeg å briljere med dirty ord i kryssordet. «Knulle« og «kåt» som klare vinnere. Anonymkode: 16ba4...c57 Så klein du er da. Anonymkode: 2f20a...a23 5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #11 Skrevet 15. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg spiller mot en fin dame på Wordfeud bruker jeg å briljere med dirty ord i kryssordet. «Knulle« og «kåt» som klare vinnere. Anonymkode: 16ba4...c57 Classy..... Anonymkode: db150...dfe
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #12 Skrevet 15. september 2020 Du faller for en du tror er dame? Du er bifil da regner jeg med? Eller endrer følelsene seg vis det var en mann? Jeg spiller og står oppført som mann, men er kvinne. Man vet aldri Anonymkode: 536af...241 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #13 Skrevet 15. september 2020 Kjør på, den som intet våger osv. Det verste som kan skje er at hun er uinteressert og vil slutte å spille med deg, det beste som kan skje er at hun svarer ja, og det blir en hyggelig date ut av det. Anonymkode: a46eb...653 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #14 Skrevet 15. september 2020 Hva er egentlig greia med sjekking på wordfeud? Jeg måtte bytte profilbilde og nick på grunn av alle de plagsomme forespørslene jeg fikk😂 jeg vil spille, ikke prate.. Anonymkode: 642f4...064 2
Caramelita Skrevet 15. september 2020 #15 Skrevet 15. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er egentlig greia med sjekking på wordfeud? Jeg måtte bytte profilbilde og nick på grunn av alle de plagsomme forespørslene jeg fikk😂 jeg vil spille, ikke prate.. Anonymkode: 642f4...064 Det lurer jeg og på😂slitsomt , jeg vil og spille, ikke prate😆 svarer aldri , men de gir seg jammen ikke.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #16 Skrevet 15. september 2020 1 minutt siden, Caramelita skrev: Det lurer jeg og på😂slitsomt , jeg vil og spille, ikke prate😆 svarer aldri , men de gir seg jammen ikke. Haha sant! Jeg skifta til profilbilde av katten og tok et random nick som ikke tilsier at jeg er dame, da ble det litt bedre ihvertfall🙈 Anonymkode: 642f4...064 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #17 Skrevet 15. september 2020 Ja fytti, hva er greia? Aldri «møtt» så mange ekle menn som på Wordfeud 🤮🤮🤮 Har randomly blitt invitert med på både parbytte og andre ekle sex-greier. Æsj!!! Har verken navn eller bilde som tilsier at jeg vil annet enn å spille. Prøver å unngå å bruke ord som sæd, kuk, sex, osv. Synd at disse mennene gjør det mindre trivelig å spille. Får lyst til å be dem dra til et sted for sånne som dem, så får de heller kose seg med hverandre og la normale folk være i fred. Anonymkode: 6b087...4be 2
Hannah80 Skrevet 15. september 2020 #18 Skrevet 15. september 2020 Jeg sluttet å spille Wordfeud, pga av denne idiotiske chattegreien. Selv om jeg hadde et et helt nøytralt navn, så haglet det inn meldinger. Utrolig at det ikke går an å slappe av med et spill, uten at noen skriver slibrige meldinger. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #19 Skrevet 16. september 2020 Litt bakvendt historie hos meg da. Jeg matchet med en dame på Tinder, men det ble aldri så hett at vi møttes. Men vi begynte å spille Wf, og har gjort det fast i ett år nå. Her er det hun som er mest grisete i ordvalget, og sender blunkefjes etterpå. Anonymkode: 97686...8b8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå