Gå til innhold

Det var på tide


Lotte26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen av oss skjønte det helt av seg selv allerede i 2016! 

https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/gBo60/Jeg-er-mammabloggeren-som-angret--Mariann-Johansen

Men hurra! :) Siden jeg skrev den kronikken for over to år siden, har det skjedd to ting (helt uavhengig av mine bidrag i debatten, her er det mange sterke navn og organisasjoner som har tatt til orde!) 

1. De aller, aller fleste mener nå at barn har rett til et privatliv, og bør skjermes på foreldrenes sosiale medier. Foreldreblogging er blitt harry. 

2. Blogging/ influencing har blitt en enda sterkere markedskanal de siste to årene. (Selv om blogg er litt utdatert) Det er dermed enda mer graverende at til tross for alle spaltekilometrene som er skrevet om eksponering av barn, så er det fremdeles noen som syns det er helt greit å bruke dem i sin profesjonelle virksomhet. Derfor er det bra ta noen i den enden av skalaen også står fram som en angrende "synder" :)  Det har mye mer tyngde når det kommer fra noen på innsiden, enn fra noen som står på utsiden og mener noe om andre. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

 
* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Edie, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...