AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Er selv 32. Og d er mann da som er interesert i å bli kjent. Hadde dere gjort d? 🙈 d som er litt rart er at mamma er 49🤦♀️ Anonymkode: ead4a...ee7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 Vel, det var 14 år mellom gamlekjæresten og meg og det var fint. Så det kan gå., Her må dere selv finne ut av tinga sammen Anonymkode: 7e2c8...12e
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 Jeg hadde ikke gjort det. Altfor stor aldersforskjell for meg. SMS-språk er ikke tillatt på KG, forresten. Anonymkode: 3bb83...1b0 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 Du får passe på at mora de ikke stjeler ham Neida, om du liker ham, go for it.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke gjort det. Altfor stor aldersforskjell for meg. SMS-språk er ikke tillatt på KG, forresten. Anonymkode: 3bb83...1b0 SMS-språk? Er det det at jeg d istedenfor det? 😂 jøss, så pirkete det skal være her da🤦♀️ Anonymkode: ead4a...ee7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #7 Skrevet 2. desember 2018 3 minutter siden, Catalina Culès skrev: Du får passe på at mora de ikke stjeler ham Neida, om du liker ham, go for it. Hahaha! Ikke noe engstelig for d altså😂😂 litt usikker selv. Men mamma har jo alltid sagt at hu aldri hadde brydd seg hvis jeg fant en på hennes alder. Hu føler jo vi er mer venninner en mor/datter. Anonymkode: ead4a...ee7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #8 Skrevet 2. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: SMS-språk? Er det det at jeg d istedenfor det? 😂 jøss, så pirkete det skal være her da🤦♀️ Anonymkode: ead4a...ee7 * Innlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig. Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet. Denne regelen gjelder ikke i dagbøkene. Anonymkode: 3bb83...1b0
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #9 Skrevet 2. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: * Innlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig. Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet. Denne regelen gjelder ikke i dagbøkene. Anonymkode: 3bb83...1b0 Skal ta det til meg. Anonymkode: ead4a...ee7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #10 Skrevet 2. desember 2018 Nei! Tiltrekkes ikke av aldrende menn! Menn på nærmere 50 er utgått på dato! Du vil vel ha barn, og da er det IKKE lurt å holde på med en aldrende mann! Anonymkode: d981f...89c
Snuppelura94 Skrevet 2. desember 2018 #11 Skrevet 2. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er selv 32. Og d er mann da som er interesert i å bli kjent. Hadde dere gjort d? 🙈 d som er litt rart er at mamma er 49🤦♀️ Anonymkode: ead4a...ee7 Når du selv er 32 ser jeg ikke på det som ett problem jeg hadde lett gjort det.. Er værre om du hadde vært i tyveårene! 🤣
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #12 Skrevet 2. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei! Tiltrekkes ikke av aldrende menn! Menn på nærmere 50 er utgått på dato! Du vil vel ha barn, og da er det IKKE lurt å holde på med en aldrende mann! Anonymkode: d981f...89c Jeg har 2 barn og jeg har sterilisert meg for noen år siden, så barn d er jeg helt ferdig med. Anonymkode: ead4a...ee7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #13 Skrevet 2. desember 2018 3 timer siden, Snuppelura94 skrev: Når du selv er 32 ser jeg ikke på det som ett problem jeg hadde lett gjort det.. Er værre om du hadde vært i tyveårene! 🤣 Godt å høre andre og hadde gjort d! Tror jeg tester d ut jeg😂🙈 Anonymkode: ead4a...ee7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå