AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Noen som har vært lenge på Tinder, eller vært lenge singel for den saks skyld, før du fant kjæresten? Vært på Tinder i 3 år nå, møtt en god del. Har likt noen få av de, men etter noen møter, så ville ikke de treffe meg mer..:/ Er midt i 30-årene, og føler drømmen om mann og barn går i tusen knas. (Har et barn heldigvis, men 50%.) Alle vennene mine har mann og barn, og bor i et etablert område, er så ensomt.. Anonymkode: dfbb1...551
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Hva med å prøve noe annet enn Tinder? Kan hende du oppfattes mer seriøst på andre sider, som Møteplassen, Match eller Sukker? Veldig vanskelig å finne noen gjennom nettdating, for de fleste som driver med dette liker det egentlig og har ikke et ønske om å hoppe av karusellen. Det gjelder både kvinner og menn. Frykten for å binde seg til feil person driver nok en del single i dag.... Anonymkode: 22a0d...520 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 Er i samme situasjon som deg bortsett fra at jeg ikke har barn (har ikke ønske om det heller). Har vært på Tinder i flere år og det har ikke blitt noe mer enn maks et par dater med de jeg har truffet. Jeg slettet Tinder for godt for et par måneder siden og det var et godt valg for min del. Synes det var tøft å bli avvist eller bli den som skulle avvise og kjenne at jeg atter en gang manglet den gnisten som skulle til for at det skulle bli noe mer. Jeg håper fortsatt at jeg treffer en mann, men det må bli gjennom jobb eller hobby. Tror det er enklere når man ikke konkurrerer med alle andre single damer i 3 mils radius og bare er et bilde på en app. Anonymkode: edeff...7aa
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er i samme situasjon som deg bortsett fra at jeg ikke har barn (har ikke ønske om det heller). Har vært på Tinder i flere år og det har ikke blitt noe mer enn maks et par dater med de jeg har truffet. Jeg slettet Tinder for godt for et par måneder siden og det var et godt valg for min del. Synes det var tøft å bli avvist eller bli den som skulle avvise og kjenne at jeg atter en gang manglet den gnisten som skulle til for at det skulle bli noe mer. Jeg håper fortsatt at jeg treffer en mann, men det må bli gjennom jobb eller hobby. Tror det er enklere når man ikke konkurrerer med alle andre single damer i 3 mils radius og bare er et bilde på en app. Anonymkode: edeff...7aa Enig! Og de fleste har plukket ut et bilde man ser blid og fin ut på! Og da er det fort gjort å ha for høye forventninger når man først skal møtes. Og det man møter er et menneske av kjøtt og blod (med rynker, litt ekstra kilo, trøtt i fjeset,osv), og da kan man fort tenke at personen ikke er bra nok. Så er det på´n igjen! Det er klokt å ta lange pauser fra dette sirkuset. Men åpenbart vanskeligere å finne noen da. Anonymkode: 22a0d...520
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 Jeg er på de andre nettsidene og, men der er det mye rart.. Og har ikke så stor vennekrets, har liksom møtt venners venner. Så nettet er eneste muligheten for meg. Det er ikke utseendet de ikke ville møte meg mer for, jeg hadde vel ikke den personligheten de så etter. Anonymkode: dfbb1...551
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er på de andre nettsidene og, men der er det mye rart.. Og har ikke så stor vennekrets, har liksom møtt venners venner. Så nettet er eneste muligheten for meg. Det er ikke utseendet de ikke ville møte meg mer for, jeg hadde vel ikke den personligheten de så etter. Anonymkode: dfbb1...551 Det er så vanskelig. Jeg har vært i samme situasjon der jeg ønsket å gi en mann en sjanse, men han kjente ikke "gnisten". Men vi hadde møtt hverandre i 30 minutter! Man må jo gi mer tid for å bli kjent enn 30 minutter! Det er så vanskelig dette, hvordan få mulighet til å bli kjent, det lurer jeg virkelig på. Anonymkode: 22a0d...520 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #7 Skrevet 2. desember 2018 Jeg møtte de 3-4 ganger, men da ville de ikke mer. 😕 Anonymkode: dfbb1...551
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #8 Skrevet 2. desember 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så vanskelig. Jeg har vært i samme situasjon der jeg ønsket å gi en mann en sjanse, men han kjente ikke "gnisten". Men vi hadde møtt hverandre i 30 minutter! Man må jo gi mer tid for å bli kjent enn 30 minutter! Det er så vanskelig dette, hvordan få mulighet til å bli kjent, det lurer jeg virkelig på. Anonymkode: 22a0d...520 "Gnisten" er da kodeord for tiltrekning her. Og siden menn er ganske visuelle, vet de innen 30 minutter om de er tiltrukket. Har du mange nok og varierte bilder til at menn får et godt inntrykk av deg på tinder? Anonymkode: 88a6c...bec 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #9 Skrevet 2. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er så vanskelig. Jeg har vært i samme situasjon der jeg ønsket å gi en mann en sjanse, men han kjente ikke "gnisten". Men vi hadde møtt hverandre i 30 minutter! Man må jo gi mer tid for å bli kjent enn 30 minutter! Det er så vanskelig dette, hvordan få mulighet til å bli kjent, det lurer jeg virkelig på. Anonymkode: 22a0d...520 Det er det som er problemet med Tinder. Man møtes for å se om dette er mannen/kvinnen i sitt liv og hvis ikke de fyller alle kriteriene på første date så gidder man ikke treffes videre. Man får ikke muligheten til å vise flere sider av seg selv enn en lettere anspent person som man gjerne er på første date. Selv om mange sier at de prøver å senke forventningene når de skal på date så har man ubevisst forventninger og forhåpninger om gnist og godfølelse første gang man møtes. Dette er grunnen til at jeg ikke orker å ha Tinder lenger. Det er for mye press som ligger bak og jeg synes det er slitsomt å treffe fremmede menn for å se om det er noe der eller ikke. De fleste har vært hyggelige, men det har som regel endt med at de ikke vil treffes videre eller jeg ikke vil treffe de videre. Men det er jo godt mulig jeg har tatt feil vurdering og latt en god mann gå fordi jeg ikke tok meg tid til å bli kjent med han. Anonymkode: edeff...7aa
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #10 Skrevet 2. desember 2018 Jeg er kvinne, og jeg merker og etter 30 minutt om det er en jeg vil møte videre eller ikke. Det finnes så mye rare menn, og de gangene jeg har sittet og smilt og tenkt på noe helt annet, fordi det har vært så kjeedelig, da vet jeg at det aldri kunne blitt noe. Anonymkode: dfbb1...551
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #11 Skrevet 2. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er så vanskelig. Jeg har vært i samme situasjon der jeg ønsket å gi en mann en sjanse, men han kjente ikke "gnisten". Men vi hadde møtt hverandre i 30 minutter! Man må jo gi mer tid for å bli kjent enn 30 minutter! Det er så vanskelig dette, hvordan få mulighet til å bli kjent, det lurer jeg virkelig på. Anonymkode: 22a0d...520 Noen ganger er det nok tid til å kjenne at dette vil aldri bli en kjærestekjemi. Har selv erfart. En gang kjente jeg det før vi sa hei, til og med. Og jo, jeg kan vite det. Anonymkode: 82cd4...988
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #12 Skrevet 2. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger er det nok tid til å kjenne at dette vil aldri bli en kjærestekjemi. Har selv erfart. En gang kjente jeg det før vi sa hei, til og med. Og jo, jeg kan vite det. Anonymkode: 82cd4...988 Jeg er enig i det. Jeg er ganske sikker på hvem jeg passer med og merker fort om det kan bli noe mer. Min erfaring er at hvis ikke det er gnist eller tiltrekning fra start så blir det sjelden det etterhvert. Jeg mener ikke kjærlighet ved første blikk, men en nysgjerrighet og en godfølelse som vokser til forelskelse etterhvert som man blir kjent med personen. Anonymkode: edeff...7aa
Katten.2.0 Skrevet 2. desember 2018 #13 Skrevet 2. desember 2018 Husk også at desperasjon er døden for tiltrekning. Føler man at motparten bare måhanoenforåfåbarnmedogeta4livASAP, så er ikke det særlig godt grunnlag. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #14 Skrevet 2. desember 2018 Jeg var ikke så mange uker på tinder før jeg traff han jeg er sammen med nå, men hadde vært singel i to år (helt frivillig i alle fall det første året) og på og av tinder i litt under 1 år. Jeg hadde egentlig ikke trua på Tinder fordi det var så mange raringer der. Anonymkode: fd7f0...de7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #15 Skrevet 2. desember 2018 Har prøvd sukker og møteplassen, men syntes helt ærlig det var mye mer rart der enn på tinder, pluss tinder er gratis og har desidert mest kandidater. Anonymkode: eb3bb...312
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #16 Skrevet 2. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd sukker og møteplassen, men syntes helt ærlig det var mye mer rart der enn på tinder, pluss tinder er gratis og har desidert mest kandidater. Anonymkode: eb3bb...312 Det er min erfaring og. Har ikke prøvd møteplassen, men Sukker er et oppsamlingssted for den mest harry delen av befolkningen. Anonymkode: edeff...7aa 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #17 Skrevet 3. desember 2018 Jeg har vel vært på Tinder nesten siden det kom ut, og resultatet til nå tror jeg er en eller to dater. Styrker ikke akkurat selvfølelsen. Anonymkode: ea296...272
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #18 Skrevet 3. desember 2018 På 2.12.2018 den 17.08, AnonymBruker skrev: Det er så vanskelig. Jeg har vært i samme situasjon der jeg ønsket å gi en mann en sjanse, men han kjente ikke "gnisten". Men vi hadde møtt hverandre i 30 minutter! Man må jo gi mer tid for å bli kjent enn 30 minutter! Det er så vanskelig dette, hvordan få mulighet til å bli kjent, det lurer jeg virkelig på. Anonymkode: 22a0d...520 Ja, er helt sykt hvor dårlig tid folk har, og hvor urealistiske tanker man har om hvor fort man skal få følelser. Man merker jo såklart en tiltrekning på første møtet, forhåpentligvis. Men er jo ingenting "ekte" ved det, så tidlig.. Anonymkode: ae826...302
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå