AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #21 Skrevet 2. desember 2018 Den handlet ikke bare om meg, men jeg var en av hovedpersonene i tråden. Den ble slettet ikke så lenge etter hun skjønte at noen som kjente til situasjonen hadde lest den. Anonymkode: b27d3...cc6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #22 Skrevet 2. desember 2018 Har tenkt tanken, men det er veldig mange konflikter/ hendelser som kan være helt likt for en annen. Jeg prøver å ikke lage innlegg som sammenlagt avslører hvem jeg er. Ikke at det er noen verdenskrise, men foretrekker en viss anonymitet. Ting som er klart gjennkjennelige eller sensitive skriver jeg under ab. Anonymkode: 06281...a33 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 2. desember 2018 #24 Skrevet 2. desember 2018 Alle tråder på KG handler da om meg. Hva hvordan våger du å kalle meg selvopptatt? 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #25 Skrevet 2. desember 2018 Jeg har funnet ut at jeg indirekte er nevnt. Jeg har tolket det som sto der positivt, og gikk videre. Anonymkode: 64582...902 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #26 Skrevet 2. desember 2018 Nei, har vært medlem siden 2006 meb aldri lest noe om meg. Tenker at sjansen er forsvinnende liten. Anonymkode: d81de...6f4
Gjest Mass Skrevet 2. desember 2018 #27 Skrevet 2. desember 2018 Nei, jeg har ikke gjenkjent noe. Men skulle jo nesten ønske at jeg kom over noe. Jeg hadde funnet det ganske interessant å lese andre sine tanker og oppfatninger om meg og evt situasjoner.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #28 Skrevet 2. desember 2018 Nei, men jeg var en gang ute for at en tråd som omhandlet noen som hadde et par ting til felles med meg og en annen som bor her jeg bor, tydeligvis ble lest av et menneske i lokalsamfunnet, som « kjente oss igjen». Tråden omhandlet ikke noen av oss, men den som hadde lest det, startet et temmelig ondsinnet rykte, som kinne ha ødelagt mye for oss begge og i tillegg gjort at jeg ville fått et veldig dårlig forhold til henne. Heldigvis var det noen som hadde hørt disse ryktene fra noen og ikke synes at det hang på greip som tok kontakt med sjefen min og som dermed tok kontakt med den andre impliserte for å høre om det var sant. ..og det var det jo ikke. Anonymkode: 182c0...6f1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #29 Skrevet 2. desember 2018 Jeg har sett tråder som jeg har forstått hvem har skrevet. Anonymkode: 1eb5a...296 1
Hulderen Skrevet 2. desember 2018 #30 Skrevet 2. desember 2018 Nei, men jeg har sett et par tråder der jeg har gjenkjent trådstarter. I de tilfellene har jeg kontaktet trådstarter slik at trådstarter har fått vite at jeg har gjenkjent h*n. Det har jeg gjort for at vedkmmende skulle kunne velge om h*n ville fortsette å skrive så privat eller ikke. 1
Gjest Svigermor Skrevet 2. desember 2018 #31 Skrevet 2. desember 2018 1 time siden, Catalina Culès skrev: Huff, det har jeg sett, kan ikke være mye gøy 😼 Det er svigerdøtrene som skjemmer seg ut.
Gjest hind Skrevet 2. desember 2018 #32 Skrevet 2. desember 2018 Bare slike tråder som enkelte lettkrenkede starter etter at de har blitt fornærmet i en annen diskusjon her inne, og så starter de ny tråd om folk som diskuterer sånn og sånn for å få støtte. Det har jeg opplevd et par ganger, altså at jeg har vært en av de fæle det ble siktet til.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #33 Skrevet 2. desember 2018 2 timer siden, Svigermor skrev: Det opprettes tråder om meg daglig her inne. 😠 Om deg og stemora!!! Hvordan føles det??? Anonymkode: c0bd9...5c6
Gjest Regn Skrevet 2. desember 2018 #34 Skrevet 2. desember 2018 Du store, nei slettes ikke. Livet mitt er nok meget mindre dramastisk enn mange av postan her
Gjest Kokuyo Skrevet 2. desember 2018 #35 Skrevet 2. desember 2018 Jeg har blitt nevnt her inne gjennom min rolle på jobb. Heldigvis i positiv forstand.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #36 Skrevet 2. desember 2018 Nei, jeg tror ikke det. Men jeg har ikke noe liv Anonymkode: bddc8...e90
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #37 Skrevet 2. desember 2018 Nei aldri, heller ikke om noen jeg kjenner. Føler mesteparten av kg består av folk på Østlandet, så føler meg ganske trygg.🙂 Anonymkode: 85cf2...ec8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #38 Skrevet 2. desember 2018 Jeg var litt på flørtern med en dame, som jeg visste også flørtet litt med en annen fyr. Så la han andre fyren ut et innlegg på KG om han og henne, med såpass mange detaljer at jeg skjønte det var dem det var snakk om. Det jeg gjorde da var: 1: Sperret opp øynene og tenkte "Holy shit" 2: Lagde meg bruker på KG 3: Postet litt spørsmål i tråden om ting og tang, og han svarte på alt. Kunne skrivet mye mer om dette, situasjonen, hva som skjedde videre osv, men ønsker ikke å gjøre samme feil som han og skrie et nytt offentlig innlegg som noen kan kjenne seg igjen i. Moro var det! Det skal sies at jeg ikke hadde de store følelsene i klem her, og jeg mistet nok helt interessen for dama etter innlegget. Anonymkode: 751d9...e8e 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #39 Skrevet 2. desember 2018 De fleste mellommenneskelige problemstillinger er så vanlig, at jeg tror det er ren innbilning dersom noen tror at en tråd handler om dem. Sannsynligheten er stor for at den ikke gjør det. Anonymkode: d588e...494
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå