Gå til innhold

Har du funnet en tråd du tror handler om deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare nysgjerrig! Hvordan føltes det? Gjorde du noe med det? 

Anonymkode: 77dff...336

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner noen som hevdet at hun hadde kommer over en tråd som kunne handle om hennne. Men hun gjorde ikke noe med det.

Har du opplevd dette?

Skrevet

Nei, men jeg har sett tråder jeg er helt sikker på er skrevet av/handler om folk jeg kjenner. 

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, Jodaneida skrev:

Nei, men jeg har sett tråder jeg er helt sikker på er skrevet av/handler om folk jeg kjenner. 

Signerer denne.

Gjest shadowofthewind
Skrevet

Nei, heldigvis, foretrekker å holde meg anonym, har heller iikke opplevd å kjenne igjen andre heller.

Skrevet

Ikke her, men på et annet forum. Er helt sikker på at det var om meg. 

Anonymkode: 04185...540

Skrevet

Nei, men er ganske nervøs for ar noen jeg kjenner skal skjønne at ulike tråder jeg har poster handler om de... 

Anonymkode: 7599f...042

• Liker 6
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Nei, men har vært litt stresset for det i tråder hvor folk har postet om vanskelige venner. Men så har jeg gransket det de har skrevet, og sett at informasjonen ikke henger i hop. Så har konkludert med at ingen har skrevet om meg som jeg har lagt merke til. 

Skrevet

Javisst har jeg det og jeg kastet meg uti og deltok av full hals. :mynona:
                                                                           ...og jeg ble både overrasket og munter av det.

• Liker 7
Skrevet

Jeg tror min søster har skrevet om meg, ja.

Skrevet

Tror ikke det, men kan være mye fordi jeg ikke har vært så sosial. 

Anonymkode: 758f0...ae7

Skrevet
13 hours ago, Snaskesnusken said:

Jeg kjenner noen som hevdet at hun hadde kommer over en tråd som kunne handle om hennne. Men hun gjorde ikke noe med det.

Har du opplevd dette?

Ahh. Nei, jeg er bare nysgjerrig. 😊 ts.

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke her, men på et annet forum. Er helt sikker på at det var om meg. 

Hva tenkte du når du leste det? Ble du sur? Lei deg?

8 hours ago, Hoppetaujenta said:

Javisst har jeg det og jeg kastet meg uti og deltok av full hals. :mynona:
                                                                           ...og jeg ble både overrasket og munter av det.

Hvor er hoppetaujenta nå? Den har jeg sett😊. Ikke så ille det da, bare trivelig😀.

Jaja. Ble ikke anonym mer. 

• Liker 1
Skrevet

Mulig. Jeg er iallfall overbevist at det er flere her inne som vet hvem jeg er på bakgrunn av summen av innleggene mine. Shit happens!

Skrevet

Det opprettes tråder om meg daglig her inne. 😠

• Liker 16
Skrevet
3 minutter siden, Wtfiwwm skrev:

Hva tenkte du når du leste det? Ble du sur? Lei deg?

Jeg ble mest sur, men også litt lei meg. Dog ikke veldig overrasket da jeg fra før hadde skjønt at dette er en person som lett baksnakker folk på en fryktelig umoden måte. Vi er ikke venner lenger. 

• Liker 2
Skrevet

Ja. En fortvilet far hadde ei kjerring til eks som nektet han å ha ungen alene. Han fikk massiv støtte her inne og hjelp til hvordan han kunne ta eksen sin, samt råd om hvordan han kunne få hovudomsorgen.

Jeg så hva som ble skrevet her, og fikk etterhvert de samme ordene tikkende inn på e-post og sms. Pga alt han utelot å fortelle KG så ble det dømt samvær med tilsyn. Etter dette har jeg alltid vært skeptisk til å hjelpe folk med samværstvister her inne. Om de ikke kan søke hjelp hos familie, bv, fvk, advokater osv. så er det noe som skurrer.

Anonymkode: 3d66e...cb3

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, Svigermor skrev:

Du har utentvil det artigste nicket ja😂

Anonymkode: 3d66e...cb3

• Liker 7
Skrevet

Ikke om meg, men jeg fant en tråd som garantert var skrevet av en jeg datet. Han skreiv i den tråden om en annen dame han var forelsket i. Det var ganske mye detaljer i det innlegget som røpet han. 

Anonymkode: db5e3...245

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
2 minutter siden, Svigermor skrev:

Huff, det har jeg sett, kan ikke være mye gøy 😼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...