Gå til innhold

Julebilder utendørs - uten snø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lyst til å ta noen bilder til julekort for å sende til besteforeldre og andre slektninger. Men trenger tips til hvordan jeg kan få til ok julebilder utendørs når det ikke er snø ute? Er 0 grader så er litt vanskelig mtp påkledning også.. Hjelp!

Anonymkode: f7164...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier alltid å ta enten i skog eller på et jorde. Tar bilde når han er i bevegelse og utforsker området. Synes bildene blir best da :) jeg hadde to lag ull på han og en strikket genser + nisselue. Har jakken klar til vi er ferdig :)

Anonymkode: e4c13...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lyst til å ta noen bilder til julekort for å sende til besteforeldre og andre slektninger. Men trenger tips til hvordan jeg kan få til ok julebilder utendørs når det ikke er snø ute? Er 0 grader så er litt vanskelig mtp påkledning også.. Hjelp!

Anonymkode: f7164...6e6

Snø er noe vi tidvis har i Norge. Over hele verden er det plenty bilder og mennesker som feierer jul uten en snøfille å se. 

Skal du ta bilder så er da vel personene på bildet som betyr noe ikke omgivelsene rundt, vel? 

TS du fremstår meget hjelpeløs og sneversynt grunnet mangel på snø, av alle ting. 

graphics_snoopy.gif

 

Anonymkode: f69d8...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å dra et sted der det er snø? Dere kunne bodd på hotell og gjort det til et koselig helgeprosjekt, så kunne dere holdt på med fotografering hele helgen. Selvsagt med pauser og annet gøy

Endret av Honey Dew
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er sikkert ikke det du vil høre, men slike julekort går i søpla ganske fort likevel, så et nærbilde i nisselue er bra nok. Det er jo barnet man vil se, ikke de perfekte omgivelsene.

Anonymkode: 96dd8...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er sikkert ikke det du vil høre, men slike julekort går i søpla ganske fort likevel, så et nærbilde i nisselue er bra nok. Det er jo barnet man vil se, ikke de perfekte omgivelsene.

Anonymkode: 96dd8...7ca

Vi tar vare på alle julekortene som vi får og setter dem inn i et album

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2018 den 13.19, AnonymBruker skrev:

Snø er noe vi tidvis har i Norge. Over hele verden er det plenty bilder og mennesker som feierer jul uten en snøfille å se. 

Skal du ta bilder så er da vel personene på bildet som betyr noe ikke omgivelsene rundt, vel? 

TS du fremstår meget hjelpeløs og sneversynt grunnet mangel på snø, av alle ting. 

graphics_snoopy.gif

 

Anonymkode: f69d8...286

Voldsomt så negativ du skulle være da. Er det virkelig så ille av TS å spørre etter inspirasjon fra andre?

Anonymkode: f5256...b1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...