Gå til innhold

Stemmer dere på "Årets navn" i Vg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte selv å stemme på Else Koss Furuseth, fordi hun tar opp veldig viktige saker som selvmord og psykisk helse på en fin måte. Da jeg så resten av navnene, stemte jeg likevel på en annen, nemlig Magnus Holøyen. Grunnen er at jeg tenker at han har stort mot, har vært utsatt for en utrolig urettfedighet, og fordi at ved å stå fram ble det nå satt stort søkelys på lignende saker. Det er utrolig viktig at sakene blir gransket. Stemmer dere, og i tilfelle, på hvem og hvorfor? 

Anonymkode: 37295...f20

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort.

Skrevet
4 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Nei, det har jeg aldri gjort.

Hvorfor ikke? 

Skrevet

Stemmer bare hvis man kan stemme på Action Frank Løke! GO GO LØKE!!!!!

Spoiler

Neida 🤢

Anonymkode: e392b...80e

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? 

Ingen spesiell grunn, bare aldri gjort det.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte selv å stemme på Else Koss Furuseth, fordi hun tar opp veldig viktige saker som selvmord og psykisk helse på en fin måte. Da jeg så resten av navnene, stemte jeg likevel på en annen, nemlig Magnus Holøyen. Grunnen er at jeg tenker at han har stort mot, har vært utsatt for en utrolig urettfedighet, og fordi at ved å stå fram ble det nå satt stort søkelys på lignende saker. Det er utrolig viktig at sakene blir gransket. Stemmer dere, og i tilfelle, på hvem og hvorfor? 

Nå måtte jeg sjekke på grunn av tråden din og jeg valgte også Magnus. 

Anonymkode: a52d5...cd9

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå måtte jeg sjekke på grunn av tråden din og jeg valgte også Magnus. 

Anonymkode: a52d5...cd9

Så bra! Han fortjener å vinne syns jeg. Er jo alltid flere bra kandidater, men i år skilte han seg ut, og jeg syns at han fortjener det. Tror nok mange vil gi sin stemme til ham. 

Skrevet

Gjorde det nå. Min stemme gikk til familien Ingebrigtsen. 

Anonymkode: 01e29...45d

Skrevet

Stemte på Else for noen dager siden. Hun var den første jeg hadde lyst til å stemme på også. 

Anonymkode: 18d03...56e

Skrevet

Måtte bli Else altså 

Skrevet

Trond Mohn.

Anonymkode: 656df...ab2

Skrevet

Jeg har aldri stemt før. Trodde dette var en sånn avstemming som man måtte betale for å gjøre, så derfor har jeg aldri tatt meg bryet med å sjekke. 

Det var flere kandidater jeg kunne tenkt meg å stemme på, men jeg bestemte meg for Sunniva Andreassen, fordi meetoo-sakene som kom opp i fjor var utrolig viktige. Å få maktmisbruk i seksuell sammenheng fram i lyset betyr mye for mange. 

Skrevet

Familien Ingebrigtsen!

Anonymkode: 9786c...bcd

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Stemmer dere på "Årets navn" i Vg?

Nei, ser ingen grunn til å gjøre det.

Skrevet

Men denne "avstemmingen" i VG har vel egentlig ingenting å si? 

De skal jo uansett ringe rundt til folk, for å spørre hvem de mener fortjener tittelen som "årets navn" så denne lille avstemningen nå spiller vel egentlig ingen rolle? 

Anonymkode: e8706...cf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...