AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Tenkte selv å stemme på Else Koss Furuseth, fordi hun tar opp veldig viktige saker som selvmord og psykisk helse på en fin måte. Da jeg så resten av navnene, stemte jeg likevel på en annen, nemlig Magnus Holøyen. Grunnen er at jeg tenker at han har stort mot, har vært utsatt for en utrolig urettfedighet, og fordi at ved å stå fram ble det nå satt stort søkelys på lignende saker. Det er utrolig viktig at sakene blir gransket. Stemmer dere, og i tilfelle, på hvem og hvorfor? Anonymkode: 37295...f20
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Nei, det har jeg aldri gjort.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 4 minutter siden, Catalina Culès skrev: Nei, det har jeg aldri gjort. Hvorfor ikke? Anonymkode: 37295...f20
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 Stemmer bare hvis man kan stemme på Action Frank Løke! GO GO LØKE!!!!! Spoiler Neida 🤢 Anonymkode: e392b...80e
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. desember 2018 #5 Skrevet 1. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke? Anonymkode: 37295...f20 Ingen spesiell grunn, bare aldri gjort det.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #6 Skrevet 1. desember 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte selv å stemme på Else Koss Furuseth, fordi hun tar opp veldig viktige saker som selvmord og psykisk helse på en fin måte. Da jeg så resten av navnene, stemte jeg likevel på en annen, nemlig Magnus Holøyen. Grunnen er at jeg tenker at han har stort mot, har vært utsatt for en utrolig urettfedighet, og fordi at ved å stå fram ble det nå satt stort søkelys på lignende saker. Det er utrolig viktig at sakene blir gransket. Stemmer dere, og i tilfelle, på hvem og hvorfor? Anonymkode: 37295...f20 Nå måtte jeg sjekke på grunn av tråden din og jeg valgte også Magnus. Anonymkode: a52d5...cd9 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #7 Skrevet 1. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå måtte jeg sjekke på grunn av tråden din og jeg valgte også Magnus. Anonymkode: a52d5...cd9 Så bra! Han fortjener å vinne syns jeg. Er jo alltid flere bra kandidater, men i år skilte han seg ut, og jeg syns at han fortjener det. Tror nok mange vil gi sin stemme til ham. Anonymkode: 37295...f20
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #8 Skrevet 1. desember 2018 Gjorde det nå. Min stemme gikk til familien Ingebrigtsen. Anonymkode: 01e29...45d
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #9 Skrevet 1. desember 2018 Stemte på Else for noen dager siden. Hun var den første jeg hadde lyst til å stemme på også. Anonymkode: 18d03...56e
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #11 Skrevet 1. desember 2018 Trond Mohn. Anonymkode: 656df...ab2
Ullvott Skrevet 1. desember 2018 #12 Skrevet 1. desember 2018 Jeg har aldri stemt før. Trodde dette var en sånn avstemming som man måtte betale for å gjøre, så derfor har jeg aldri tatt meg bryet med å sjekke. Det var flere kandidater jeg kunne tenkt meg å stemme på, men jeg bestemte meg for Sunniva Andreassen, fordi meetoo-sakene som kom opp i fjor var utrolig viktige. Å få maktmisbruk i seksuell sammenheng fram i lyset betyr mye for mange.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #13 Skrevet 1. desember 2018 Familien Ingebrigtsen! Anonymkode: 9786c...bcd
Miklo Velka Skrevet 1. desember 2018 #15 Skrevet 1. desember 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Stemmer dere på "Årets navn" i Vg? Nei, ser ingen grunn til å gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #16 Skrevet 1. desember 2018 Men denne "avstemmingen" i VG har vel egentlig ingenting å si? De skal jo uansett ringe rundt til folk, for å spørre hvem de mener fortjener tittelen som "årets navn" så denne lille avstemningen nå spiller vel egentlig ingen rolle? Anonymkode: e8706...cf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå