Gå til innhold

,


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koselig!

Er straks ferdig med alle julegave, broderer noen av de siste nå! Skal for en gangs skyld ikke stresse i siste liten og det skal bli deilig. I morgen kommer juletreet opp. Jeg er en av de som starter tidlig :P

Noen her som baker til jul? Vil lage noe nytt og morsomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Skal dere på julemarked i år da ? Jeg lurte på å kjøre ned til Egersund neste helg :)

Var en tur på julemarked i København! Kjøpte noe snålt julepynt :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper ikke julegaver! 🙈 Eller rettere sagt; kattene skal få nytt klorebrett! Ellers så gjør vi noe hyggelig i stedet. 

Jeg skal steke krumkaker, for det er ett must for meg. Men jeg liker å pynte til jul da! Så i dag har jeg pynta litt! I morgen skal jeg finne mose og greiner, vi er så heldige at vi kan bare gå i skogen å finne det vi vil ha. Det er ett vennepar av oss som eier skogen, så det var bare å forsyne seg av det jeg ville ha! 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden fikk meg til å hente ut nissen fra skapet. Det er den eneste julepynten jeg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Jeg har hengt opp lyslenker ute i dag, og stjerner inne, og det gjorde jeg i pysj og tøfler. Artig syn for naboene. Har ikke adventsstake, forde jeg liker stjerner bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...