Dr. Ops Skrevet 2. desember 2018 #21 Del Skrevet 2. desember 2018 Synes det er altfor stor aldersforskjell. Hun likner på en yngre utgave av gisele. Har en knapp på at leonardo og gisele finner tilbake til hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brielle Skrevet 2. desember 2018 #22 Del Skrevet 2. desember 2018 33 minutter siden, The R. S skrev: Synes det er altfor stor aldersforskjell. Hun likner på en yngre utgave av gisele. Har en knapp på at leonardo og gisele finner tilbake til hverandre. Gisele har vært godt gift i flere år nå og virker lykkelig. De har et par barn også, så det håper jeg virkelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 2. desember 2018 #23 Del Skrevet 2. desember 2018 12 minutter siden, Brielle skrev: Gisele har vært godt gift i flere år nå og virker lykkelig. De har et par barn også, så det håper jeg virkelig ikke. Ops, så godt har jeg ikke fulgt med. Trekker tilbake siste setningen i forrige innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 2. desember 2018 #24 Del Skrevet 2. desember 2018 Det er mye alderspoliti her inne som føler seg som dommere over andres kjærlighet. Folk må vel selv bestemme om et forhold med aldrrsforskjell passer for dem. Selv hadde jeg gladelig hoppet på Brad Pitt. I enkelte sammenhenger blir alder bare uvesentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 5. desember 2018 #25 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) På 02.12.2018 den 22.22, theTitanic skrev: Selv hadde jeg gladelig hoppet på Brad Pitt. I enkelte sammenhenger blir alder bare uvesentlig... Alderen til Brad Pitt er vel hans minste problem. Legg til en lapskaus av psykopatisk eksdame og 6 barn, paparazzier, daglige hasjkaker og store mengder alkohol med tilhørende fylleangst, så har du vel det motsatte av hva jeg ville kalt drømmemann.. Endret 5. desember 2018 av Minitroll 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 5. desember 2018 #26 Del Skrevet 5. desember 2018 Er det så mye å mene noe om da? Voksne mennesker får gjøre som de selv vil, så lenge det er frivillig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opie Skrevet 5. desember 2018 #27 Del Skrevet 5. desember 2018 For å sitere programlederen i et eller annet prisshow for noen år siden, da DiCaprio skulle dele ut en pris: "And now, like a supermodel's vagina, let's all give a warm welcome to Leonardo DiCaprio!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 5. desember 2018 #28 Del Skrevet 5. desember 2018 1 time siden, Minitroll skrev: Alderen til Brad Pitt er vel hans minste problem. Legg til en lapskaus av psykopatisk eksdame og 6 barn, paparazzier, daglige hasjkaker og store mengder alkohol med tilhørende fylleangst, så har du vel det motsatte av hva jeg ville kalt drømmemann.. Han duger for en periode, jeg trenger ikke dele problemene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. desember 2018 #29 Del Skrevet 5. desember 2018 På 2.12.2018 den 21.39, The R. S skrev: Synes det er altfor stor aldersforskjell. Hun likner på en yngre utgave av gisele. Har en knapp på at leonardo og gisele finner tilbake til hverandre. Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 5. desember 2018 #30 Del Skrevet 5. desember 2018 Leo har iallefall et godt miljøengasjement, og så lenge han bryr seg om skog og dyr så kan han pule på hvilken dame han bare vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg