Gå til innhold

..


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han har alltid datet unge supermodeller. Helt fra han var ung selv. Så bytter han de ut etter et par år. Det er bare sånn han er.

Men en fantastisk skuespiller er han uansett! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, minelly skrev:

Han har alltid datet unge supermodeller. Helt fra han var ung selv. Så bytter han de ut etter et par år. Det er bare sånn han er.

Men en fantastisk skuespiller er han uansett! 

Han er absolutt en av mine favorittskuespillere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
39 minutter siden, ... skrev:

Syns dere det er sært? Aldersforskjellen er jo stor, men samtidig er det jo alle menns drøm.

Så lenge man er rik og berømt virker det som om man kan få alt.

Merker jeg er delt mellom å være misunnelig og å unne Di Caprio denne unge dama.

Nå ser Leonardo ut som han er 16 år da, med et snev av pubertetsskjegg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor stor forskjell. Han burde holdt seg til en nærmere egen alder. Som feks meg. 

 

:heks:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står vel snart en ny ung super modell og håper hun kan være den som får han til å avslutte sitt "forbruk" av unge modeller....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Dævendøtte skrev:

Nå ser Leonardo ut som han er 16 år da, med et snev av pubertetsskjegg ;) 

Nei, det gjør han da virkelig ikke. Ser ut som en vanlig mann i 40-åra, syns jeg.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
3 timer siden, ... skrev:

Nei, det gjør han da virkelig ikke. Ser ut som en vanlig mann i 40-åra, syns jeg.

Da er vi veldig uenige :)  

Har aldri klart å se på Leo som en mann, han blir liksom ikke eldre. Ser ut som en søt guttevalp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ... skrev:

Nei, det gjør han da virkelig ikke. Ser ut som en vanlig mann i 40-åra, syns jeg.

Jeg er på samme alder som DiCaprio, og jeg mener han holder seg godt. Veldig godt. Selv om alderen har begynt å synes på ham, ser han ikke akkurat ut som de karene jeg var på 25-års russejubileum sammen med, for å si det sånn :fnise: 

Og når det gjelder aldersforskjellen: større enn jeg foretrekker selv, men hvem er jeg til å dømme andre? 

Endret av Ullvott
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare flaut. Dicaprio er en personlighetsforstyrra fjott. Fyren er 44 år, har ikke barn, og har aldri vært i et langvarig forhold, men bytter ut kjærester annethvert år hvor alle er varianter av samme type. Utrolig flaut. Hadde dette vært en voksen 44 år gammel dame, som bytter ut unge kjærester annethert år hvor alle ser nærmest identiske ut, hadde verden holdt henne moralsk ansvarlig. Denne Leonardo er et utskudd, og verden vil bedras.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en flott skuespiller, så flink at jeg prøver desperat å ignorere privatlivet hans. Han er jo alltid sammen med jenter som er 16-20 år yngre enn han, og som noen allerede har sagt så bytter ham dem ut etter kort tid. Litt rart at han ikke klarer å finne seg noen rundt hans egen alder, det sier vel litt om ham.... 👀

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver å finne ut hvem han er sammen med nå. Finner ingenting jeg? Men Quentin Tarantino har giftet seg med ei 20 år yngre dame ialle fall... De liker de unge i Hollywood. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var han i langvarige forhold med modeller nærere hans egen alder før; Bar Rafaeli, Gisele osv. Så det er ikke «alltid» 16-20 år yngre. Trodde Gisele skulle bli kona hans. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, trodde aldersforskjellen endelig gjaldt en kvinne eldre enn ham. Og så er han bare en stereotypi av enhver mann med penger i banken og midtlivskrise.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er jo åpenbart. Den ene parten er styrtrik og verdensberømt, den andre parten er ung og smellvakker. Så lenge de er enige om byttehandelen så ser jeg ikke noe problem med det. At det er en oppskrift som ikke fungerer i lengden er dog åpenbart; DiCaprio har hatt flere dusin kjærester de siste 20 årene uten at noe har holdt spesielt lenge. Gisele Bünchen, kjæresten han hadde lengst, ble gift og fikk flere barn med en jevnaldrende kjekkas kort tid etter bruddet. Men DiCaprio får bare styre på. Han er en ypperlig skuespiller og har et flott miljøengasjement. Hollywoodkjendisene klarer sjelden å leve et stabilt familieliv uansett; de har et altfor navlebeskuende og egoistisk yrke til det.

... Men meget mulig at han innser sin egen mortalitet etter hvert; drar en "George Clooney" og blir gift småbarnspappa i midten i 50-årene. Uten at jeg kan se noe som helst positivt med det.

Endret av Ultiva
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nå i alle fall ganske kjekk fortsatt, selv om han er blitt litt rund i kjakene. Han er fortsatt kjekk nok til at han kler å ha en ung kvinne ved sin side. Kvinnene faller som fluer for ham ennå. Det er mye vanskeligere å forstå at Per Sandberg klarte å få seg ung dame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...