Gå til innhold

Sånn seriøst, Ariana Grande, bare meg?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å høre teksten når hun synger. Hun mumler jo alle ord! Jeg mister hele vers fra sangene. Hun synger så mumlete og utydelig. Er det bare jeg som sliter? 
Som i denne f.eks. Likker henne i det hele tatt, men så mean girls referansene og hører ikke et ord av det hun synger. Måtte google og lese teksten først. Andre som sliter?

 

Anonymkode: b82ef...1d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er for opptatt med de høye tonene at hun synger i nesa og ikke halsen. Hun er nasal. 

Anonymkode: 35933...52a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun er for opptatt med de høye tonene at hun synger i nesa og ikke halsen. Hun er nasal. 

Anonymkode: 35933...52a

Munnen er jo alltid åpen, så ser for meg at hun ikke bruker munnen riktig. Alle ordene drukner i spytt høres det ut som, og blir utydelig og mumlete. Til å bli sprø av! 

ts

Anonymkode: b82ef...1d9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Munnen er jo alltid åpen, så ser for meg at hun ikke bruker munnen riktig. Alle ordene drukner i spytt høres det ut som, og blir utydelig og mumlete. Til å bli sprø av! 

ts

Anonymkode: b82ef...1d9

Enig med deg... Jeg hørte ikke hva hun sang her. Bare mumling.

Anonymkode: c8a04...5fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan våger du å kritisere gudinnen Ariana Grande. 

Anonymkode: e520d...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har blitt for gammel, men jeg synes dette er sånn moderne musikk generelt låter. 

Anonymkode: c537c...140

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ualminnelig teit video som ikke har noen artistisk verdi. :jolie: 

Anonymkode: 1faf1...215

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ualminnelig teit video som ikke har noen artistisk verdi. :jolie: 

Anonymkode: 1faf1...215

Alle disney-barnestjerner blir jo popstjerner i voksen alder. Musikkbransjen har forfalt. 

Anonymkode: 69bc3...dca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle disney-barnestjerner blir jo popstjerner i voksen alder. Musikkbransjen har forfalt. 

Anonymkode: 69bc3...dca

Nickelodeon, ikke disney. (Skjønner poenget ditt, men klarte ikke dy meg)

Anonymkode: b8d80...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hun er trent i broadway stil og er god i å artikulere, men hun/A&R(artistutviklerne i plateselskapet) har tatt et bevisst valg å gå for en annen måte å synge på for å appellere mer kommersiellt. Det samme gjelder f.eks Sia, som er trent i jazzsang, hun lukker tennene mer for å dempe jazztendensene og få en mer typisk popsound. 

Det er ikke bare deg. Jeg trodde lenge at hun sang "big in the butt" på den der No more tears left to cry, før min søster sa at hun faktisk sang "picking it up".

Generelt liker jeg ikke frøken Grande. Synes ikke hun er noen jeg kan relatere til på noe vis, hun er oppvokst i showbiz, en prinsesse, ikke utdannet eller dannet. Hva hun tilbyr fansen forstår jeg ikke, musikken har lite substans, lyrikken er kun om umoden kjærlighet. 

Min mangel på sans for henne økte spesielt da hun påsto hun var den hardest arbeidende 23åringen i verden. Min kusine på 23, som fikk nytt hjerte som 7åring, jobber fulltid som sykepleier mens hun tar medisiner for at hjertet ikke skal stoppe plutselig. Opplevde det som høyst fornærmende at Grande kan lire av seg sånt, så igjen - hun er ikke dannet og det er derfor tvilsomt at hun kan være et godt forbilde.

Anonymkode: 80ba8...ba5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett noen filmer der hun synger live uten noen hjelp med miksing eller juksing med lyden? Et særdeles stort talent og en utrolig flott stemme.

På kort tid har hun opplevd et terrorangrep på sin egen konsert som drepte 22 stykker, gjorde det slutt med kjæresten som bare måneder etterpå døde av overdose. Og får å toppe det hele ble forlovelsen med kjæresten også brutt. Hvordan kommer man tilbake fra dette? Jo, hun fortsetter å jobbe og gir ut en låt som går til tops omtrent over hele jævla verden. Hun er helt rå. 

Anonymkode: 53823...0f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har en fin stemme (for all del) men synes hun er oppskrytt og skjønner ikke helt greia med henne. Har også problemer med å noen ganger skjønne hva hun synger. Mye mumling.

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke hun har spesielt fin stemme...ALT for nasal, og den siste låta thank u next er helt jævlig...Både teksten ( skikkelig bruk og kast samfunn, men den er hun jo en stor del av, plastikk...) og melodien. 

Finnes sååå mange andre myyye mer begavede artister enn henne! Hun  er et masseprodusert produkt. Finnes ikke interessant, synes jeg. 

Christel Alsos har fantastisk stemme! Eget særpreg, sjelfull...

Whitney Housten...Ingen over, ingen ved siden

Joni Mitchell....

Sade...

Anonymkode: 2c642...9db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes ikke hun har spesielt fin stemme...ALT for nasal, og den siste låta thank u next er helt jævlig...Både teksten ( skikkelig bruk og kast samfunn, men den er hun jo en stor del av, plastikk...) og melodien. 

Finnes sååå mange andre myyye mer begavede artister enn henne! Hun  er et masseprodusert produkt. Finnes ikke interessant, synes jeg. 

Christel Alsos har fantastisk stemme! Eget særpreg, sjelfull...

Whitney Housten...Ingen over, ingen ved siden

Joni Mitchell....

Sade...

Anonymkode: 2c642...9db

Er mange over Whitney Houston 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, hadde jeg ikke visst "bedre", hadde jeg trodd den musikkvideon var en kødd.

Anonymkode: 37d0f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo vært ute i media tidligere og forklart dette. Hun hadde godartet strupekreft som tenåring, og sliter med å svelge spyttet sitt når hun synger. Rett før innspillingen av akkurat den låta du linker til hadde også katten hennes akkurat dødd! 

SKAM DEG

ArianaLove!!

Anonymkode: ce2a2...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Er mange over Whitney Houston 

Det finnes mange andre talenter ja, så kanskje feil av meg å skrive det sånn, men mente at hun hadde et helt ekstremt register. Driver med musikk selv, så jeg vet.

Anonymkode: 2c642...9db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hun har potensial, men syns det er nasale tendenser og mye mumling. Men thank u next er en drittkjedelig sang uansett, syns God is a Woman og no more tears to cry er bedre. Syns det er rart hun blir beskrevet som en gudinne og at folk skal ta helt av, hun er flink til å holde høye toner og er pen å se på, men Demi Lovato som er i samme alder er i en helt annen liga. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...