Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

... ja jeg har søkt, men fant ingen tidligere innlegg om dette.

Ønsker meg et hotell sentralt i Barcelona som passer bra for familie med toåring for en overnatting. Det vil si ok standard, i det minste eget (ikke ekkelt) bad og plass til barneseng.

Gjerne to rom/balkong el.l. så vi har et sted å sitte på kvelden som ikke er oppi barnesengen.

Noen som har noe å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du dele med meg..? Jeg skal nemlig til Barcelona, og selv om vi ikke har barn, så høres det ut som vi er ute etter det samme.

Skrevet

Jeg gikk inn på hotell.no

(Fodor.com har mange bra hoteller, men de var utsolgt og steindyre)

Har ikke fått bekreftelse på at det faktisk er plass osv. litt skummelt å stå i storby uten hotellrom med baby, men man finner jo alltids noe. Dessuten mer skummelt å skulle ringe rundt til hotellene og snakke med resepsjonister som ikke kan engelsk :ler:

vi valgte Oasis Confort, det lå rimelig sentralt og var billig. Kan ikke huske at det er noe spesielt dårlig strøk heller (selv om havneområder kanskje ofte er det), uansett skal vi ikke gatelangs om kvelden med toåringen.

Skrevet

Vi bodde på Hotel Fiesta Caspe, og bestilte gjennom denne siden:

http://www.venere.com/hotel/?lg=de&htid=204665

Veldig greit hotell, og jeg tror nok rommet ville være stort nok til en barneseng. På vårt tomannsrom hadde det gått fint. Det sies å være støyisolert. Kanskje ikke 100%, men det var definitivt et av de stilleste hotellene jeg har vært på noen sinne. Badet var fantastisk. Det var mulig å kjøpe frokost, det var ikke inkludert i prisen. Vi testet aldri det, vi tok banen til dit vi skulle og spiste på en cafe på veien.

Det er ca 2-3 kvartaler til nærmeste t-bane, og kanskje dobbelt så langt bort til hovedgata. Men det er også kun 3 kvartaler unna en fin park, hvor Barcelona Zoo ligger i ene enden. Zoo var veldig bra! Bor gjerne på det hotellet igjen.

Catzy

Gjest Klips.
Skrevet

siden sist har jeg byttet to ganger :ler: men NÅ har jeg bestemt meg for Rialto, i gamlebyen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...