AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #1 Skrevet 30. november 2018 Jeg leter etter en fast hundepasser som kan komme hjem til oss når jeg er på jobbrelaterte reiser i helgene. Bor i Gjøvik. Er det noen som vet hvor jeg kan finne noen? Anonymkode: 249d0...446
Chablis Skrevet 30. november 2018 #2 Skrevet 30. november 2018 Du har kanskje en gruppe for ditt lokalmiljø på Facebook? Dette er en god plass å begynne. Ellers så kan du henge opp lapper rundt i lokalmiljøet
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #3 Skrevet 30. november 2018 Akkurat nå, Elektra skrev: Du har kanskje en gruppe for ditt lokalmiljø på Facebook? Dette er en god plass å begynne. Ellers så kan du henge opp lapper rundt i lokalmiljøet Har prøvd begge deler. Finner ikke noe hundepassertjenester på nett heller som virker seriøse. Kanskje noen kan tipse om noe? TS Anonymkode: 249d0...446
faraniva Skrevet 30. november 2018 #4 Skrevet 30. november 2018 Prøv på Finn Småjobber Ser ofte annonser som etterspør det der
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5 Skrevet 30. november 2018 Heng lapp i nærbutikkene! Alle er ikke på facebook. Anonymkode: b8a33...1f1
Chablis Skrevet 30. november 2018 #6 Skrevet 30. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd begge deler. Finner ikke noe hundepassertjenester på nett heller som virker seriøse. Kanskje noen kan tipse om noe? TS Anonymkode: 249d0...446 Tilbyr du god nok betaling da? Kan det være derfor du ikke får napp?
Gjest shadowofthewind Skrevet 30. november 2018 #7 Skrevet 30. november 2018 Sett inn en liten annonse i lokalavisa?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #8 Skrevet 30. november 2018 2 minutter siden, Elektra skrev: Tilbyr du god nok betaling da? Kan det være derfor du ikke får napp? 1200 kr døgnet + mat. Anonymkode: 249d0...446
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #9 Skrevet 30. november 2018 Du vil noen skal bo hjemme hos deg når du er bortreist? Da er det vel VGS elever som er mest aktuelt, siden voksne ikke kan bo hos andre for noen dager? Anonymkode: 744c3...456
Chablis Skrevet 30. november 2018 #10 Skrevet 30. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1200 kr døgnet + mat. Anonymkode: 249d0...446 Oj, du forventer at de skal bo hos deg? Ja da skjønner jeg det er vanskelig, det er ikke bare bare å flytte hver gang du vil på tur så her er du avhengig av en som bor nært og som ikke har daglige forpliktelser (som eget dyr) i eget hjem. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #11 Skrevet 30. november 2018 Bor selv på de traktene, og er mye kjekk ungdom som går på Gjøvik vgs, så hadde tuslet opp dit å hengt en lapp. Anonymkode: 744c3...456
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #12 Skrevet 30. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du vil noen skal bo hjemme hos deg når du er bortreist? Da er det vel VGS elever som er mest aktuelt, siden voksne ikke kan bo hos andre for noen dager? Anonymkode: 744c3...456 Jeg har prøvd FB grupper, lapper og FB generelt. Har lagt inn for andre gang en annonse på Finn nå. Får ofte respons men ikke fra noen som er aktuelle (relativt useriøse folk som jeg ikke ønsker skal bo her og passe hundene). Har også hatt voksne her. Det er jo ikke alle som har familie etter vgs :-). I Sverige er det jo mange hundepassertjenester, så jeg lurte på om noen her visste om noen i dette området som gjør det samme. TS Anonymkode: 249d0...446
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #13 Skrevet 30. november 2018 1 minutt siden, Elektra skrev: Oj, du forventer at de skal bo hos deg? Ja da skjønner jeg det er vanskelig, det er ikke bare bare å flytte hver gang du vil på tur så her er du avhengig av en som bor nært og som ikke har daglige forpliktelser (som eget dyr) i eget hjem. Man flytter da ikke for en helg vel... Jeg er såpass gammel at jeg husker vi selv var barnevakt m/overnatting da vi var yngre. Da overnattet vi hos vedkommende selvfølgelig. Men den tiden er kanskje forbi. Kanskje det er derfor det ikke er noen som gjør dette lenger? TS Anonymkode: 249d0...446
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #14 Skrevet 30. november 2018 Har to ganger fått napp bare gjennom å snakke med naboene, være åpen, og bli kjent. Begge er eldre, enslige, som setter stor pris på innhold i hverdagen. De ville aldri tatt i mot betaling, de gjør det fordi de liker dyr men ikke orker ansvaret for egne. Det har blitt et nært forhold. Der terskelen er lav for å ringe meg/mannen når det er oppgaver i hus eller hage som må gjøres, når de ikke forstår en regning eller et brev, og vi tar alltid turen innom og måker eller klipper plen når det trengs. Anonymkode: 865a6...f43 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #15 Skrevet 30. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har to ganger fått napp bare gjennom å snakke med naboene, være åpen, og bli kjent. Begge er eldre, enslige, som setter stor pris på innhold i hverdagen. De ville aldri tatt i mot betaling, de gjør det fordi de liker dyr men ikke orker ansvaret for egne. Det har blitt et nært forhold. Der terskelen er lav for å ringe meg/mannen når det er oppgaver i hus eller hage som må gjøres, når de ikke forstår en regning eller et brev, og vi tar alltid turen innom og måker eller klipper plen når det trengs. Anonymkode: 865a6...f43 Ja det kan ofte være en fin ordning. Men jeg har flere hunder og trenger noen til å bo her og overnatte. Jeg har to naboer som jeg kjenner godt etter å ha bodd her i snart 10 år. Dette er noe som muligens ville passet for en student for å tjene litt ekstra i studietiden, men har som sagt ikke lykkes å finne noen enda. Så derfor lurer jeg på om det finnes noen som driver med dette professjoenelt? Men antagelig ikke i mitt område. Kanskje enklere i Oslo. TS Anonymkode: 249d0...446
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #16 Skrevet 30. november 2018 Har du hørt inne på gruppa: ''Matmor trenger en hjelpende hånd''? Mange av oss som tilbyr hundepass har gjerne hund selv, mange har jobb og familie, som gjør det vanskelig å skulle dra bort for å passe andre sine hunder, men kan jo være at noen har mulighet. Anonymkode: 0e0dd...1b9 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #17 Skrevet 4. desember 2018 På 30.11.2018 den 23.44, AnonymBruker skrev: Har du hørt inne på gruppa: ''Matmor trenger en hjelpende hånd''? Mange av oss som tilbyr hundepass har gjerne hund selv, mange har jobb og familie, som gjør det vanskelig å skulle dra bort for å passe andre sine hunder, men kan jo være at noen har mulighet. Anonymkode: 0e0dd...1b9 Takk for godt tips! Anonymkode: 249d0...446
sølvdryss Skrevet 4. desember 2018 #18 Skrevet 4. desember 2018 Jeg tror kanskje det er lettere å finne en passer om hunden heller kan være hjemme hos hundepasser. Forsøk ulike facebookgrupper, appen doggbuddy, heng opp lappet i butikker (pensjonister ser gjerne disse), lag en annonse på Finn.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #19 Skrevet 4. desember 2018 41 minutter siden, sølvdryss skrev: Jeg tror kanskje det er lettere å finne en passer om hunden heller kan være hjemme hos hundepasser. Forsøk ulike facebookgrupper, appen doggbuddy, heng opp lappet i butikker (pensjonister ser gjerne disse), lag en annonse på Finn. Takk for tips, men jeg har flere hunder så det er best at noen er her med de. TS Anonymkode: 249d0...446
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #20 Skrevet 4. desember 2018 jeg leter også etter det samme, bare i oslo området. jeg er borte ca 2 døgn i måneden også har jeg katt også. Anonymkode: a7ea4...081
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå