Gå til innhold

What to do?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og min eks hgjorde det slutt i fjord på denne tiden. Han gjorde det slutt. Bodde da i en annen by. Kom innom meg i sommer for å fortelle at han skulle  flytte hit pgr utdannelsen. Har han på instagram og en øl app. Ølappen har jeg han pgr han skriver hvor han tar en øl og jeg går ikke på samme  sted. Forsatt glad i han men livet går videre og sånn er det. I går trykket han liker på et bilde jeg la ut nylig på instagram av meg selv Smilende med et brett jukekaker. Fikk lyst å skrive håper du har det bra men gjorde det ikke. Trykket heller like på en øl han har på ølappen. Hva skal det bety? Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 9dc59...2e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betyr vel ingenting.  Man trykker like i hytt og pine uten å legge noe i det

Anonymkode: a7110...59c

• Liker 3
Skrevet

Jeg også liker i hytt og pine, kanskje han synes kakene så gode ut? 

Slutt å vær innbilsk. 

Anonymkode: b679c...d27

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også liker i hytt og pine, kanskje han synes kakene så gode ut? 

Slutt å vær innbilsk. 

Anonymkode: b679c...d27

Har ikke trykt liker siden vi var samben dvs et år siden. 😉

Skrevet

Han har lyst på høna di. Så hopp i dusjen og gjør høna så flott du bare kan, og inviter han til litt fredagsmoro :) 

Anonymkode: 54aaa...dc1

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke trykt liker siden vi var samben dvs et år siden. 😉

Det er normalt å få et mer normalt bekjentskapsforhold til hverandre når man er over hverandre etter et stykke tid, og ikke ignorere og oppføre seg som ukjente resten av livet. Ikke legg noe i at han liker bildene dine slik hvem som helst gjør. Begynner han derimot å skrive til deg fem dager i uken kan du begynne å tenke at han vil gjenopprette kontakten igjen, men ikke ut fra dette her. 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er normalt å få et mer normalt bekjentskapsforhold til hverandre når man er over hverandre etter et stykke tid, og ikke ignorere og oppføre seg som ukjente resten av livet. Ikke legg noe i at han liker bildene dine slik hvem som helst gjør. Begynner han derimot å skrive til deg fem dager i uken kan du begynne å tenke at han vil gjenopprette kontakten igjen, men ikke ut fra dette her. 

Det var på denne tiden vi gjorde det slutt var det som fikk meg til å tenke. Men du har nok rett.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var på denne tiden vi gjorde det slutt var det som fikk meg til å tenke. Men du har nok rett.

Det er nok ikke et tegn nei :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...