Gå til innhold

Ikke en ny Hentai tråd


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Ja da var det meg igjen.

Denne tråden skal ikke handle om hverken Nathalie eller Hentai men litt om reaksjonene som jeg har fått i dag.

Noe som jeg syntes var litt pussig var at såpass mange mente at dette var info som jeg kunne holdt for meg selv. Dette med hvor denne avataren stammer fra. "Vi visste ikke noe om dette før DU kom" var det en som skrev til meg på chatten i kveld. En annen sa at jeg burde tenke på at det kanskje var folk i Forumet som hadde blitt sekuelt misbrukt som barn og at jeg av den grunn burde holdt kjeft. Mens andre gjorde narr av meg og kalte meg for spreder av den "fryktelige sannheten" med påfølgende smiletegn.

For meg er denne en farlig mentalitet- hvorfor skal man bare tie og ikke ta tak i det som man synes er galt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det var OK å lese litt om Hentai, jeg. Har aldri tenkt over det, eller hørt noe om det. Tydeligvis så kan Milla litt om dette, noe som er helt greit å dele med andre. Hva er egentlig problemet???

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg hadde brukt et hakekors som avatar uten å være klar over hva det sto for, ville jeg blitt veldig taknemlig dersom noen faktisk informerte meg om symbolikken som jeg uvitende omgav meg med.

PS: Smiley's har eksistert lengre enn de små hvite pillene noen forbinder dem med (nei, jeg snakker ikke om flux).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nathalie

Enig med deg, Misty; - utrolig at Milla orker å bruke så mye tid og energi på dette, hun får ikke forandret noe likevel...

Ragnhild: Du hadde blitt takknemlig, ja.. Har jeg sagt jeg ikke er det? Nope... Men jeg velger å ikke gjøre noe med det! ..nemlig...

Nå skal dere få diskutere videre meg og min avatar og ikke minst min holdning i fred, for jeg orker ikke enda flere tråder som blir stengt og nye som opprettes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Hvis jeg hadde benyttet en figur eller et symbol som hadde assosiasjoner jeg ikke kjente til hadde jeg blitt veldig glad for at noen hadde opplyst meg om hva dette var.

Jeg har nemlig ikke lyst til at andre assosierer meg med handlinger eller meninger jeg ikke kan stå for. Det gjelder både på KG og IRL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Enig med gurimalla. Jeg ville ikke hatt en slik gif knyttet til mitt nick dersom jeg visste hva den stod for, og ville sågar blitt takknemlig for informasjon heller enn å fly rett i forsvar.

Jeg oppfatter Millas innlegg i denne saken ikke som reklame men opplysning, og dessuten synes jeg at argumentet "jammen jeg visste jo ikke før du sa det" faller på egen dumhet. Du vet det jo nå, og da kan du velge å gjøre noe med det! (Ikke rettet mot enkeltpersoner, men mot alle som tok dette standpunktet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes absolutt ikke man skal holde slik informasjon for seg selv nei! Hvorfor latterliggjør (noen av) dere at Milla gikk inn og fortalte det hun visste om bildet? Jeg mister respekten for sånne mennesker!

Synes dere virkelig det er bedre å ikke vite? I såfall er det jo best å holde seg unna slike diskusjoner da, for ikke å snakke om nyheter og alt annet som kan gi ubehagelige opplysninger om virkeligheten...

Slik jeg ser det var det viktige å fortelle hvor bildet var hentet fra så den som hadde det kunne ta stilling til om hun fortsatt ville bruke det. (Og det har hun også gjort) Så får vi mene hva vi vil om det alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nathalie:

Jeg aner rett og slett ikke hvordan tankegangen din fungerer, beklager. Som Milla nevner, er Hentai ett veldig alvorlig emne. Hva er poenget med å misbruke dette da?!

Grow up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla, jeg vil helst at mennesker slutter å bruke kristuskorset for den gir meg assossiasjoner til antikrist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

For å kunne misbruke Hentai, må man først og fremst bruke en ekte hentai-figur... :blunke:

Har observert denne problemstillingen en stund, og skjønner i det hele tatt ikke hvordan det i utgangspunktet kunne bli en problemstilling. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla det er ikke noe galt at du påpeker at den morsomme litt smågøyale figuren henspeiler seg på incest og det som værre er. Men når man overassossisjerer en haug med kvinnemennesker så er det farlig.

Hvorfor?

Fordi at man kan koble alt mulig rart her i verden. Det blir omtrent det samme som å si at satanister tror på Gud. Troen på djevelen er vrangsiden av troen på Gud. Den ene beviser den andre. Den som ikke tror litt på djvelen, tror ikke meget på Gud. Den som tror på solen, må tro på skyggen også. Djevelen er Guds natt. Hvad er natten?

Beviset for dagen.

Dette skrev Victor Hugo, en mann jeg tror mer på enn dere. Vi må akseptere at andre mennesker har andre assossisjonersymboler enn oss selv.

Vi ser ting fra ulike vinkler og perspektiv.

Det er ikke meningen at dere skal forstå alt jeg prater om. Jeg snakker ofte en litt mer avansert form enn deres litt enkle "hva-har-du-til-middag-idag" tråder.

W

Det er mye man må forklare her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at man kan koble alt mulig rart her i verden. Det blir omtrent det samme som å si at satanister tror på Gud. Troen på djevelen er vrangsiden av troen på Gud. Den ene beviser den andre. Den som ikke tror litt på djvelen, tror ikke meget på Gud. Den som tror på solen, må tro på skyggen også. Djevelen er Guds natt. Hvad er natten?

Beviset for dagen.

Dette skrev Victor Hugo, en mann jeg tror mer på enn dere.

SKREV virkelig Victor Hugo alt det der? Med at man ikke kan tro på Gud om man ikke tror på djevelen og at satanister egentlig er gode kristne?

Da tror jeg ikke mer på Victor Hugo enn på deg Waco.

Forøvrig mener jeg innlegget ditt her er helt på jordet, det samme med kors og antikrist etc. Men du er jo ikke i nærheten av å ha så saklig diskusjonsgrunnlag som oss Quinder her på KG, vi er deg overlegne i alle diskusjonsformer.

Jeg vil gjerne ha et saklig svar på om dette er en Hentai eller ikke, jeg. Og om ingen kan gi det - fasitsvaret - syns jeg det er på tide å legge diskusjonen død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...