Gå til innhold
Catalina Culès

Om du skulle skrevet en bok

Anbefalte innlegg

Catalina Culès

Hva slags bok ville du skrevet ? 

Jeg ville da skrevet en psykologisk thriller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mymlen

Skrekk-bok kanskje 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jegskulleønskeat

Selvbiografi. Holder på med dette faktisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eugene Onegin

Jeg har faktisk skrevet fem bøker men har aldri prøvd å gitt noen av dem ut eller lat andre lese dem. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jegskulleønskeat
Akkurat nå, Eugene Onegin skrev:

Jeg har faktisk skrevet fem bøker men har aldri prøvd å gitt noen av dem ut eller lat andre lese dem. 

Hva handler de om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Catalina Culès
6 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Selvbiografi. Holder på med dette faktisk.

Har du tenkt å gi den ut ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jegskulleønskeat
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Har du tenkt å gi den ut ?

Ja, men ikke før om kanskje 10 år

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eugene Onegin
Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev:

Hva handler de om?

Den første handler om en mann på 1500 tallet som prøver å finne inngangen til den hule jord.

Den andre bok handler om en bror og søster under 1 verdenskrig hvor broen eller soldat og søstra er sykepleier

Den tredje boken handler om en Britisk familie på 1890 tallet

Den fjerde boken handler om mann som akkurat har død og hans opplevleser i den åndelige verden

Den femte boken handler om en mann som kan reise i tid og besøker forskjellige historiske epoker og personer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jegskulleønskeat
3 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Den første handler om en mann på 1500 tallet som prøver å finne inngangen til den hule jord.

Den andre bok handler om en bror og søster under 1 verdenskrig hvor broen eller soldat og søstra er sykepleier

Den tredje boken handler om en Britisk familie på 1890 tallet

Den fjerde boken handler om mann som akkurat har død og hans opplevleser i den åndelige verden

Den femte boken handler om en mann som kan reise i tid og besøker forskjellige historiske epoker og personer.

Oi! Dette hørtes spennende ut. Hvorfor ikke ta kontakt med et forlag for å gi dem ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eugene Onegin

Oi! Dette hørtes spennende ut. Hvorfor ikke ta kontakt med et forlag for å gi dem ut?

Fordi de ikke er gode nok til å bli gitt ut. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jegskulleønskeat

Fordi de ikke er gode nok til å bli gitt ut. 

Hvordan vet du det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eugene Onegin

Hvordan vet du det?

Fordi jeg synes ikke det. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jegskulleønskeat

Fordi jeg synes ikke det. 

Om du ønsker, så kan du ta kontakt med et forlag for å spørre. Kanskje de synes bøkene er veldig gode😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AmandaVI

Jeg har skrevet tre bøker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
K.B.E

Thriller, krim eller science fiction (tidsreise). 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cata

Noe svært lett, "ikkelitterært" og underholdende. :ler:

Tenker muligens noe i retning av Dan Browns historier der man mikser fakta, myter og konspirasjonsteorier. Litt usikker på hva det blir definert som annet enn spenningslitteratur. Jeg tviler imidlertid på om jeg har fantasi nok til å finne på noe som er originalt nok og engasjerende nok til at noen gidder lese. 

Inntil jeg evt får en ide så har jeg kastet meg på "fanfiction" bølgen og bedriver mengdetrening med denslags. Der er jo "karakterer" (hva i all verden er den norske oversettelsen av "characters"?)  og ramme rundt historien litt gitt så jeg slipper å tenke ut riktig alt selv. Det er utrolig moro når jeg ser noen har vært inne og lest og kommet med tilbakemelding. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wonders

Hvordan gi mer faen !

Synes folk legger for mye vekt på hva andre skulle tenke og mene. Fra mange er små barn er de skrudd sammen slik. Det må være noen tunge lodd å føle ansvar for.

OG

En bok om å være sin egen beste venn. Være raus mot seg selv. 

Endret av Wonders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SVK

Vet ikke, men jeg skriver ned alle hendelsene jeg opplever og synes er morsomme.

Endret av SVK

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Thildamor
På 30.11.2018 den 11.37, Wonders skrev:

Hvordan gi mer faen !

Synes folk legger for mye vekt på hva andre skulle tenke og mene. Fra mange er små barn er de skrudd sammen slik. Det må være noen tunge lodd å føle ansvar for.

OG

En bok om å være sin egen beste venn. Være raus mot seg selv. 

Er det ikke bøker om dette? Det trodde jeg, men vi trenger nok flere av de!!

Jeg ville nok gått for en form for krim......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Zeitgeist

Altså, jeg har i det minste både tittel og noen kapitler klart. Regner med at det blir en salgssuksess av de små.

"Bare løgn og bedrag. Fortellinger om anti-kunsten om å være en spilloppmaker med eget treskostøperi"

1. kapittel: Fortellingen om den gangen jeg søkte om skipsfartstillatelse hos det tibetanske sjøfartsministeriumet om bruk av en gul gummibåt med lilla prikker

2. kapittel: Fortellingen om hvordan jeg endte opp som general i det danske alpejegerkorpset

3. kapittel: Fortellingen om treskostøperiet ved Titicaca-sjøen

4. kapittel: Fortellingen om den impotente julehorebukken, det forfalne pepperkakehorehuset, og lømmelen Seigmenn-Laban NB! Ikke egnet for barn og andre sarte sjeler

5. kapittel: Fortellingen om koalabjørnejakten med kenguru, veskehund, og en rusten muskedunder på de Langerhanske øyer

6. kapittel: Fortellingen om bestemors brev til el-verket og hennes uttalte ønske om å strikke strømnett av høyspentledninger

7. kapiitel: Fortellingen om striden mellom kjempesjørøverne med to trebein og knøtte-Kraken med brukken tentakkel

8. kapittel: Juleevangeliet for viderekomne

9. kapittel: Fortellingen om den gangen jeg mistet mobilen i havet, ei sjøku facerapet meg, og jeg måtte armere meg med et titalls storkjøkken-kasseroller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her