AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #1 Del Skrevet 29. november 2018 Hei! Ønsker å finne en ny "tanketom" serie å se på, for de stundene jeg bare vil koble av og kose meg. Har bare Netflix-abonnement nå, så helst noe som ligger der. Litt samme hvilken sjanger, jeg liker f.eks. Friends (komedie), Gilmore Girls (drama) og Great British Bake Off (reality) - men det må altså være et koselig program. 🙂 Noen tips? Anonymkode: a0042...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 29. november 2018 #2 Del Skrevet 29. november 2018 The good place f.eks. That 70s show kan være grei tidtrøyte. Har du sett Modern Family? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #3 Del Skrevet 29. november 2018 Better things Anonymkode: 9f1c8...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4 Del Skrevet 29. november 2018 Modern Family. Fuller House (Veldig teit serie, men den var koselig å se, hvertfall om man har vokst opp på 90tallet med full house) Hollywood darlings, lett koselig teit realitykomedie, Med skuespillerene fra Steg for steg, fullt hus, og 7th heaven. Nå er de voksne og dette viser det "virkelige" livet deres nå, med broller i Hollywood og barn. Syns den var morsom å se. Veldig lett underholdning. Anonymkode: 14f4d...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 4. desember 2018 #5 Del Skrevet 4. desember 2018 Jeg har vært en del syk i år, så det har gått en del lett-sette serier. På Netflix likte jeg blant annet disse: Modern Family How I Met Your Mother New Girl Good Girls The Good Place Jane the Virgin Brooklyn Nine-Nine Arrested Development Master of None Sisters På NRK Nett-TV likte jeg: Unge Lovende Lovleg Side om Side Hit for Hit Lisenskontrolløren BroShow Dama til Parterapi Presten Ja, jeg har hatt veldig god tid i det siste 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå