Gå til innhold

Forhold. Vil han virkelig dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har holdt på med en fyr ganske lenge nå. Han sier han vil/ kan prøve å ha et forhold, men at han blir fort lei av folk hvis han er med de for mye/ lenge, så han vet ikke om han vil flytte sammen etterhvert eller ikke. (Det er masse andre greier og detaljer, men vil ikke skrive alt her både pga at det ikke skal bli gjenkjennelig + at det hadde blitt veeeldig langt). Men utifra det lille jeg sa. Hva tenker dere? Jeg er 22 forresten og han er 29. Og jeg har en sønn. Men han sa at det kan være at han liker meg så mye at han klarer å bo med meg. Jeg er veldig glad i han. Og han sier at han vil prøve på dette liksom. Men han er ikke så god til å vise følelser og snakke om ting. 

Anonymkode: 51d79...454

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ligge unna han der, jenta mi. Er i samme situasjon som deg, men jeg hadde ikke klart dette om jeg hadde hatt et barn! Dette er ikke noe han kan leke samboer og pappa som han vil, du skjønner det? Han her vil ikke ha et ordentlig forhold, da hadde han sagt det og oppført seg deretter. Ikke dra sønnen din med i denne ustabile møkka her 

Anonymkode: 3cbc3...1c6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...