AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Jeg matchet med en fyr i midten av oktober (ish). Kvelden vi møttes følte jeg forsåvidt at vi hadde kjemi. Vi hang sammen i flere timer, og på et eller annet vis fikk han med meg inn i leiligheten sin. Jeg gjør aldri sånt, men gikk heller ikke denne dagen lengre enn som så. Bli bare litt småkyssing. Dagen etter møttes vi for en kjapp kaffe. Senere samme dag ba jeg han på middag hos meg neste gang det passet seg. Han bor i en annen by, så det lå i kortene at det ville gå noe tid før det ble aktuelt. Jeg spurte et par ganger om når det passet, men han svarte bare unnvikende. Så sluttet han å svare på meldinger. Jeg ble først litt skuffet, men det gikk egentlig raskt over. For en uke siden tok han kontakt. Han var da ferdig med et prosjekt og sa at han hadde mer tid til å svare på meldinger. Jeg uttrykte min skepsis til at han tok kontakt igjen nå, men godtok å legge han til på snap på nytt og eventuelt møtes igjen. Har snappet litt frem og tilbake, og jeg merker at jeg egentlig ikke er så interessert. Men jeg er redd det skyldes at jeg er redd for ham. Skjønner ikke hva han driver med, og er redd han bare er ute etter én ting. Han har sendt flere meldinger (både like etter vi møttes og på nytt igjen nå) om hvor _lyst_ han har på meg. Jeg blir stresset av slikt når vi tross alt ikke har noe mer forhold til hverandre enn som så. Han spurte på nytt i går om når jeg har anledning til å treffes. Jeg sendte da en melding og sa at jeg ikke var så interessert allikevel. Han vil tilsynelatende ikke godta det, har bare gjentatt hvor gira HAN er på å møtes, hvor god kjemi han synes vi har osv. Magefølelsen min tilsier egentlig at det er rett å bare sette strek, og én kompis har rådet meg til å ikke svare noe mer. Det har jeg heller ikke gjort. En annen kompis gir uttrykk for at jeg bør gi fyren en ny sjanse, og nå er jeg usikker på om jeg gjør noe dumt. Føler meg også slem som nå bare avviser. Det skal sies at jeg, nå som jeg har fått et bredere inntrykk av ham, synes han virker noe spesiell/har noe rart for seg. Jeg har kanskje svaret selv? Er det riktig å bare avslutte? Anonymkode: 7fc09...190
Lille Py Skrevet 29. november 2018 #2 Skrevet 29. november 2018 Jeg synes du skal lytte til din egen magefølelse. Det skal ikke være nødvendig å bli overtalt til å møte noen. Dårlig gjort av ham å ikke respektere deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå