Gå til innhold

Hva


skoleelev

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt mulig? Det kan være godt å snakke om gode minner dere har sammen. Dagligdagse ting, ting som skal skje fremover. Planer osv. 

Anonymkode: 82d63...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å spør om han eller hun har det bra, hva han eller hun tenker og føler. Opplever han eller hun dødsangst? Mange syntes det kan være godt å få snakket ut om det ingen tør å spør om. Man dør bare en gang og det skal skje med verdighet og man skal føle seg trygg. Det er klart man gjør seg opp tanker i en så sårbar situasjon. Tanker som kan være godt å lufte. 

Anonymkode: 08c85...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som føles naturlig for deg. Selv opplevde jeg at folk som har kort tid igjen ofte reflekterer mer om livet de har levd, opplevelsene de har hatt og minnene de bærer. Det ligger en større dybde der. Det er jo fint å snakke om innimellom, synes jeg da. Men det må jo kjennes naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De samme tingene som før,og så kan man jo spørre vedkommende om h"n har spesielle ting h"n ønsker å prate om,at du er åpen for det.men nok å si det e n gang,så er det opp til vedkommende, nok at h"n vet det liksom.vær naturlig er mitt råd.leg jobber med ulike situasjoner selv i yrket mitt.

Anonymkode: f0a92...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

  Sitat
* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...