Gå til innhold

Prøve sugardating??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med sugardating? Som kan fortelle hvordan avtalen var?:)

Anonymkode: a5dcb...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har null selvrespekt for deg selv så kjør på 👍🏼

Anonymkode: e1ae7...1ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lurt litt på å prøve det. Men jeg kuttet ut sukker for flere tiår siden, og da går det kanskje ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke sugardateing det samme som prostitusjon?

Anonymkode: 8d691...d36

Nei, ikke fra mitt perspektiv hvertfall. Det er ofte langvarige forhold med gjensidig tiltrekning. I motsetning til et vanlig forhold er man kanskje mer åpen om hvilke goder man gir hverandre. Sugarbabyen må kanskje være tilgjengelig når det passer han, og han hjelper til økonomisk. Sånn er det jo i mange vanlige forhold også, bare at man er mer åpen om det og avklarer det på forhånd:) Sex er heller ikke en del av avtalen, men skjer dersom begge har lyst:)

Anonymkode: a5dcb...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, T-Rex skrev:

Jeg har også lurt litt på å prøve det. Men jeg kuttet ut sukker for flere tiår siden, og da går det kanskje ikke?

Dagens 😂😂

Anonymkode: e1ae7...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du har null selvrespekt for deg selv så kjør på 👍🏼

Anonymkode: e1ae7...1ee

Hvorfor har man null selvrespekt for å gjøre det? Hvis du leser svaret mitt over?

Anonymkode: a5dcb...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, ikke fra mitt perspektiv hvertfall. Det er ofte langvarige forhold med gjensidig tiltrekning. I motsetning til et vanlig forhold er man kanskje mer åpen om hvilke goder man gir hverandre. Sugarbabyen må kanskje være tilgjengelig når det passer han, og han hjelper til økonomisk. Sånn er det jo i mange vanlige forhold også, bare at man er mer åpen om det og avklarer det på forhånd:) Sex er heller ikke en del av avtalen, men skjer dersom begge har lyst:)

Anonymkode: a5dcb...6fa

Hvilke goder er dette, da?

Anonymkode: b2b9c...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefales ikke - rike menn med gode personligheter trenger ikke å lage profiler på disse nettstedene.

Enhver idiot kan tjene gode penger, se bare på Trump.

Jeg slapp heldigvis å treffe noen, men kom langt nok til å diskutere en evt avtale og fikk penger under denne forhandlingen. Mannfolka er rare og det er absolutt en underliggende seksuell motivasjon fra deres side. Veldig dårlig utgangspunkt for enhver relasjon, både forhold og vennskap. 

Jeg prøvde det bare for spenningen, men det var ikke spennende lenge. Bare det å forestille seg å f.eks reise noe sted med disse idiotene gjør meg kvalm. Så igjen, anbefales ikke.

Anonymkode: 905ea...527

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg slapp heldigvis å treffe noen, men kom langt nok til å diskutere en evt avtale og fikk penger under denne forhandlingen. Mannfolka er rare og det er absolutt en underliggende seksuell motivasjon fra deres side. Veldig dårlig utgangspunkt for enhver relasjon, både forhold og vennskap.

Anonymkode: 905ea...527

Men pengene - som du gjerne mottat - var en bedre motivasjon og utgangspunkt?

Når man deltar i slik er ikke noen bedre enn motparten. 

Anonymkode: f02f8...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men pengene - som du gjerne mottat - var en bedre motivasjon og utgangspunkt?

Når man deltar i slik er ikke noen bedre enn motparten. 

Anonymkode: f02f8...186

Hæ? 

Selvfølgelig tar jeg i mot penger om folk vil gi. De jeg fikk var bare fordi mannfolka hadde lyst at jeg skulle kose meg med litt shopping.

Anonymkode: 905ea...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hæ? 

Selvfølgelig tar jeg i mot penger om folk vil gi. De jeg fikk var bare fordi mannfolka hadde lyst at jeg skulle kose meg med litt shopping.

Anonymkode: 905ea...527

Og det selv er nettop også: “...Veldig dårlig utgangspunkt for enhver relasjon, både forhold og vennskap...”

Anonymkode: f02f8...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.11.2018 den 19.00, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke fra mitt perspektiv hvertfall. Det er ofte langvarige forhold med gjensidig tiltrekning. I motsetning til et vanlig forhold er man kanskje mer åpen om hvilke goder man gir hverandre. Sugarbabyen må kanskje være tilgjengelig når det passer han, og han hjelper til økonomisk. Sånn er det jo i mange vanlige forhold også, bare at man er mer åpen om det og avklarer det på forhånd:) Sex er heller ikke en del av avtalen, men skjer dersom begge har lyst:)

Anonymkode: a5dcb...6fa

 

På 28.11.2018 den 19.34, AnonymBruker skrev:

Anbefales ikke - rike menn med gode personligheter trenger ikke å lage profiler på disse nettstedene.

Enhver idiot kan tjene gode penger, se bare på Trump.

Jeg slapp heldigvis å treffe noen, men kom langt nok til å diskutere en evt avtale og fikk penger under denne forhandlingen. Mannfolka er rare og det er absolutt en underliggende seksuell motivasjon fra deres side. Veldig dårlig utgangspunkt for enhver relasjon, både forhold og vennskap. 

Jeg prøvde det bare for spenningen, men det var ikke spennende lenge. Bare det å forestille seg å f.eks reise noe sted med disse idiotene gjør meg kvalm. Så igjen, anbefales ikke.

Anonymkode: 905ea...527

 

Det eneste mannen er tiltrukket av er lettvint sex med en ungjente. Han vil ha en høre men tør ikke plukke opp en på gatehjørnet. De aller fleste av dem er gift vil du være med på det? Jeg har også prøvd det men møtte ikke noen, de mennene som skrev som ville hjelpe økonomisk og fast var 50++ og ekle og stygge, og de unge som var der og skrev spurte bare rett ut som til en prostituert "1500 kr for en time på hotell?" Nei det var så ekkelt og nedverdigende rett og slett. 

En venninde møtte noen men hadde dårlige opplevelser med alle utenom en. Hun møtte fire stk til samme og tre av de etter bare en gang eller to presset og truet henne når hun sa hun ikke kunne den dagen eller ikke ville det de foreslo av sex. Han fjerde var ikke truende men ekkel for han var sånn ville møtes på t banen i rushtiden og at hun skulle gni seg inntil han foran folk og sånn. Hadde hun hatt fem treff i uka hadde hun tjent en normallønn , alle sa de ville gi hun 20.000 I mnd men hun fikk bare vin og middag og et par hundre eller tusenlapper i uka så de var fakers alle sammen. Horekunder rett og slett. Hun angra på hele opplegget med å være sædbøtta til gamle hårete griser etter et par måneder og jeg er glad jeg aldri gikk så langt som å møte noen selv 

Anonymkode: 7918f...64e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...