Gå til innhold

Pia Tjelta

RaraAvis78

Anbefalte innlegg

Hiver meg på bølgen av framsnakking for tiden, og må bare skryte litt av Pia Tjelta. Jeg følger både hun og hennes venninner (bla Vanessa og Synnøve) på Instagram, og er så imponert over hvor jordnær og hyggelig hun er! Hun er desidert den største "stjernen" av de alle, men tar seg alltid tid til å svare på små og store spørsmål på IG fra følgere,- typ "fin jakke,- hvor er den fra"? Har til gode å få svar fra de to andre nevnt over, selv om spørsmålet til og med et rettet mot et produkt de reklamerer for. Skjønner at en bruker med flere tusen følgere ikke kan svare alle, men de som ikke svarer får ikke kommentarer av det omfanget, og kunne fint tatt seg tid. I alle fall når det er "jobbrelatert".

Tommelen opp for divaen Pia,- talentfull, raus og folkelig!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, RaraAvis78 skrev:

Hiver meg på bølgen av framsnakking for tiden, og må bare skryte litt av Pia Tjelta. Jeg følger både hun og hennes venninner (bla Vanessa og Synnøve) på Instagram, og er så imponert over hvor jordnær og hyggelig hun er! Hun er desidert den største "stjernen" av de alle, men tar seg alltid tid til å svare på små og store spørsmål på IG fra følgere,- typ "fin jakke,- hvor er den fra"? Har til gode å få svar fra de to andre nevnt over, selv om spørsmålet til og med et rettet mot et produkt de reklamerer for. Skjønner at en bruker med flere tusen følgere ikke kan svare alle, men de som ikke svarer får ikke kommentarer av det omfanget, og kunne fint tatt seg tid. I alle fall når det er "jobbrelatert".

Tommelen opp for divaen Pia,- talentfull, raus og folkelig!

Selvfølgelig svarer hun på hvor ting er fra, det er jo reklame /spons. Hun er ikke bare hyggelig, hun får betalt for det. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spons eller ei,-  Synnøve eller Vanessa svarer ikke på det samme. Tviler for øvrig på at alt hun eier er spons? (fliser på bad, leppestift, barneklær etc bare for å nevne noe)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man får nok mange gratis goder av å være venninne med Vanessa Rudjord.... Uten å merke det som det det er. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frkwitch skrev:

Framsnakking på KG? Lykke til!

Give credit where credit is due. Mange av disse offentlige personene gjør ikke jobben sin riktig, og den er jo ikke akkurat vanskelig. Reklamerer du? Merk det som reklame da! Tåpelig å fremsnakke folk som baksnakker andre som stiller kritiske spørsmål når det er jobben deres, når disse offentlige personene i tillegg ikke gjør jobben sin. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er en innmari dyktig og allsidig skuespiller 🙂 Hun står kanskje i fare for å bli litt oppbrukt, men gøy å se at det ikke bare er de samme mannfolka som får roller i alt (Hennie og gjengen). 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Slenger meg på fremsnakkingen! Hun har vært med i flere filmer og serier den siste tiden, i tillegg har hun vunnet flere priser. Snart kommer hun med en ny kolleksjon med kjoler. For en kreativ, driftig og hardtarbeidende kvinne! Jeg har virkelig sansen for henne. Har lest mange intervjuer med henne Jeg har fått gleden av å snakke med henne også. En jordnær og hyggelig kvinne 😀.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...