Gå til innhold

Forsvant bare

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skrev med en mann i 8 måneder som jeg ble kjent med på en nettside. Han bodde på en annen kant av landet enn meg, så jeg sa med en gang at jeg ikke ønsket noe avstandsforhold. Han sa at han skulle flytte til min del av landet iløpet av sommeren. Så skrev vi mailer til sommeren, men han måtte utsette flyttingen. Jeg ble litt skeptisk, men han kom med mange gode grunner til at han måtte vente litt så vi fortsatte å skrive til hverandre. Etterhvert ble jeg mer og mer utålmodig, men til slutt sa han at nå i morgen skal jeg fly til din by og vi kan møtes. Jeg ble jo glad for det, og svarte at jeg ville møte han. Etter dette ble det helt stille fra han og det er tre uker siden. Jeg skrev noen mailer og fikk ikke svar. Da skrev jeg at jeg ikke gidder mer, og at jeg synes det er dårlig gjort å forsvinne på den måten uten et ord. Har ikke hørt noe mer. Men jeg tenker på hva kan det være for en grunn til dette? Hva kan han vinne på å gjøre noe sånt? Vi har aldri møttes så han har ikke fått noe av meg for å si det sånn. Vi har heller ikke snakket på telefon eller vært på skype, cam eller lignende. Så hva kan være grunnen? Eller er det bare at han fikk kalde føtter og ikke tør å møte meg? Noen med lignende erfaringer? 

Anonymkode: b9b94...038

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bare lekte med deg. Det er mange som søker avveksling på nett i hverdagen, men som bakker ut når det blir for virkelig. Sett pris på det som var hyggelig og gå videre i ditt liv, fortrinnsvis med en virkelig mann av kjøtt og blod der du bor. 

Anonymkode: 3f182...6f8

• Liker 3
Skrevet

TS her. Ja, kan være det. Men jeg synes fremdeles det er veldig rart. Hva kan han få ut av det liksom? Men ja, jeg kommer aldri til å gå inn i noe sånt igjen. Nå blir det bare de som bor nært meg og som kan møtes raskt. Gidder ikke sånt tull flere ganger.

Anonymkode: b9b94...038

Skrevet

Du kjenner han jo ikke, hvis han er rusmisbruker eller alkis f.eks er dette ganske standard oppførsel. 

Anonymkode: d95b6...7de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...