Gå til innhold

.


Aragorn ll Elessar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen av dem som har en hemmelig skuff? I så fall tar jeg det! :)

Nr. 2 hadde passet fint inn i stua her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vanlig fyr

Min skrivebord review...

 

Skrivebord 1: ser ut som om det er laget i smijern og bordplaten passer ikke. Passer best som et møbel i et arbeids skur? 4/10

Skrivebord 2: elegant, smakfullt samtidig som treverket på skuffene og håndtakene gir et smakfullt uttrykk. Perfekt bordplate. Passer både i stue og soverom. 10/10

Skrivebord 3: skrivebordet til en revisor eller høyskole rektor på tidlig 1900 tallet? Alt for mye utskjæringer gir et rotete inntrykk. 4/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Runde bordkanter er mest praktisk, og nr 2 ser mest ryddig ut. Blir nok litt lurt av at de to andre har mange forstyrrelser i bakgrunnen, men likevel. Nr 1 ser ut som den er inspirert av en vedovn fra Jøtul. På nr 3 står fotografen alt for nært og for høyt,slik at benene peker innover. Nr 2 hadde passet veldig bra med en gammel globus oppå, gjerne en med lys i. Nr 2 er finest. Ferdig snakka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1, også fikser jeg på fargen så det matcher toppen bedre før det blir stuet i et hjørne for oppbevaring. Hadde jeg ikke kunnet fikse fargen hadde det blitt nr 2. Det er renest i stilen, men er litt for kraftig ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AthenaRavenLuna
4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Og hver gang ikke alle er enig eller motsier sletter du tråden.  Hva er vitsen?

Skulle nesten tro han ble fornærmet eller no....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...