Gå til innhold

Kunne du gått på blind date?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kunne du? Se for deg at du er på en slags anonym dating side hvor du ikke ser vedkommende, men vet alderen. 

Dere møtes ute offentlig på et trygt sted så du vet det ikke er farlig. Du får se h*n med engang dere møtes. Dere blir enig på forhånd hvor eller evt dere skal si for å vite hvem dere er siden dere på forhånd ikke har sett hverandre.

Jeg har aldri prøvd slik selv, jeg har alltid møtt menn jeg har sett på forhånd på profilen deres og videre på snapchat. Eller så har jeg og møtt og datet menn jeg har møtt helt tilfeldig på en fest eller på byen uten å ha matchet på en dating app.

Så hva tenker du? Kunne du prøvd noe slik? Jeg har lyst iallefall for spenningen sin skyld :) 

Anonymkode: 4f300...a0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: 16112...902

Skrevet

Nei.

Anonymkode: e5cec...0e8

Skrevet

Ja. Og det har jeg gjort. Flere ganger

Anonymkode: b3d9e...80c

Gjest HanenIFlokken
Skrevet (endret)

😎

Endret av HanenIFlokken
Skrevet

Ja, dette har jeg gjort noen ganger. Og truffet noen veldig flotte damer de gangene jeg har gjort det. Gjør det gjerne igjen.

Skrevet

Ja. På en måte hadde det nok drastisk senket forventningene til møtet, og dermed nok en del nervøsistet. Samtidig er sjansen da også større for å ende på date med noen jeg ikke finner attraktiv og/eller interessant. Kunne uansett vært interessant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...