tussi84 Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 Jeg har en Samsung galaxy 7, og det har nylig oppstått et problem med sms til kun en person. Skal prøve å forklare problemet under. Jeg kan skrive sms.. og sende det jeg skriver til vedkommende, men jeg ser ikke hva jeg har skrevet i meldboksen etterpå. Vedkommende mottar sms også, og jeg mottar svarene som pop ups, men når jeg går inn på innboks på denne personen for å lese så ligger ikke meldingen der. Det er derfor ikke noe problem med å sende eller og motta, men heller det at jeg ikke ser meld. Problemet gjelder bare på denne personen. Hos alle andre så dukker meld opp i innboksen. Jeg har på instillinger at gamle meldinger slettes etter 1000, for å gi plass til nye. Vedkommende er heller ikke blokket. Alle oppdateringer er installert, og jeg har slått av og på tlf flere ganger uten at det har løst problemet. Så når spør jeg dere om det er noen der ute som har hatt dette problemet tidligere, eller om dere har noen tips til hvordan jeg kan løse det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå