Gå til innhold

Er hun interessert? Ung mann, eldre dame...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann,

Jeg tror at en dame på kontoret kan være interessert i meg, men synes signalene er litt vanskelige å tyde fordi hun er en del eldre. Jeg er 27, hun er ~40 og vi jobber på samme kontor men ikke i samme selskap.

Dette er en MEGET flott dame; klassisk, intellektuell, pen og slank som jeg møter på i gangen/kantinen med jevne mellomrom.

Jeg har snakket med henne (tok selv initiativet) i kantinen ved flere anledninger angående trivielle ting som nyhetene, jobb, maten osv og hun smiler alltid veldig bredt når vi møtes og vi kan prate i det som virker lenge gitt settingen (andre kommer og går).

I går sto vi veldig nære hverandre og hun tok på meg (på overarmen/albuen).

Kan jeg ta dette videre? Vi har jo ingen fremtid per se, men jeg har VELDIG lyst på henne?? Vet hun er skilt men ikke om hun er singel.

Er hun interessert? Jeg har lyst til å rive hun med meg inn på et møterom, låse døren og bare...!!!

Erfaringer, tips og triks tas imot!

Anonymkode: 11ebe...749

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hun kan godt være interessert i det samme som deg. ;) Jeg er i samme alder som hun og tiltrukket av en mann på din alder, og har en date med en annen mann på samme alder til helgen. Bare spør om hun vil ta en kaffe. Er det bra kjemi, spør om hun vil ta et glass vin en annen kveld, i nærheten av der hun bor. Ta initiativ!! Det er litt vanskelig for meg i hvert fall å be ut en så ung mann og starte flørten, innimellom føler jeg meg flott men andre ganger tenker jeg at jeg jeg er litt gammel. Hun har vist at hun liker deg, og vil enten bli glad og si ja eller i det minste smigret. Go for it! 

Anonymkode: 732b0...bfc

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Heisann,

Jeg tror at en dame på kontoret kan være interessert i meg, men synes signalene er litt vanskelige å tyde fordi hun er en del eldre. Jeg er 27, hun er ~40 og vi jobber på samme kontor men ikke i samme selskap.

Dette er en MEGET flott dame; klassisk, intellektuell, pen og slank som jeg møter på i gangen/kantinen med jevne mellomrom.

Jeg har snakket med henne (tok selv initiativet) i kantinen ved flere anledninger angående trivielle ting som nyhetene, jobb, maten osv og hun smiler alltid veldig bredt når vi møtes og vi kan prate i det som virker lenge gitt settingen (andre kommer og går).

I går sto vi veldig nære hverandre og hun tok på meg (på overarmen/albuen).

Kan jeg ta dette videre? Vi har jo ingen fremtid per se, men jeg har VELDIG lyst på henne?? Vet hun er skilt men ikke om hun er singel.

Er hun interessert? Jeg har lyst til å rive hun med meg inn på et møterom, låse døren og bare...!!!

Erfaringer, tips og triks tas imot!

Hvorfor har dere ingen fremtid?
Mange lever i forhold der aldersforskjellen er større en det. Det er jo bare 13 år mellom dere?
Den franske presidenten har lenge vært gift med en dame som er 24 år eldre enn seg selv...

Anonymkode: a171f...971

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor har dere ingen fremtid?
Mange lever i forhold der aldersforskjellen er større en det. Det er jo bare 13 år mellom dere?
Den franske presidenten har lenge vært gift med en dame som er 24 år eldre enn seg selv...

Anonymkode: a171f...971

Jeg skrev "per se" fordi jeg er noe usikker her selv.

Det er ganske rart for jeg har liksom sett for meg å finne ei litt yngre å få barn med etterhvert og det utgår jo i så tilfelle, men man skal aldri si aldri..! Jeg tenner veldig på intellektuelle voksne damer... Damer jeg har møtt på egen alder/yngre blir ofte så flåsete

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, hun kan godt være interessert i det samme som deg. ;) Jeg er i samme alder som hun og tiltrukket av en mann på din alder, og har en date med en annen mann på samme alder til helgen. Bare spør om hun vil ta en kaffe. Er det bra kjemi, spør om hun vil ta et glass vin en annen kveld, i nærheten av der hun bor. Ta initiativ!! Det er litt vanskelig for meg i hvert fall å be ut en så ung mann og starte flørten, innimellom føler jeg meg flott men andre ganger tenker jeg at jeg jeg er litt gammel. Hun har vist at hun liker deg, og vil enten bli glad og si ja eller i det minste smigret. Go for it! 

Spennende! 

Skal spørre om hun vil ta en kaffe/vin etter jobb en dag :)

Eller er det kanskje bedre å ikke gjøre det på "date" måten men heller bli litt fysisk? altså berøre henne tilbake og evt kysse henne? Selvsagt ikke i offentligheten blant alle... 

Tenkte kanskje at det kunne være litt vanskelig for henne ja, selv om hun er "tøff". Håper uansett du har rett, at hun liker meg og enten sier ja eller blir smigret 😄 - kanskje hun i det tilfellet ombestemmer seg etterhvert

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spennende! 

Skal spørre om hun vil ta en kaffe/vin etter jobb en dag :)

Eller er det kanskje bedre å ikke gjøre det på "date" måten men heller bli litt fysisk? altså berøre henne tilbake og evt kysse henne? Selvsagt ikke i offentligheten blant alle... 

Tenkte kanskje at det kunne være litt vanskelig for henne ja, selv om hun er "tøff". Håper uansett du har rett, at hun liker meg og enten sier ja eller blir smigret 😄 - kanskje hun i det tilfellet ombestemmer seg etterhvert

Ikke bare kyss henne, med mindre dere står veldig tett og du alt har berørt henne uten at hun har veket unna. Men uansett, tror hun trenger å bli litt mere kjent med deg. Det kan være litt risky når dere jobber på samme sted og hun vil kanskje tenke litt på hva andre kan mene og si. 

Jeg på min side liker å lese om menn på din alder som liker kvinner på min alder. Han første unge jeg var tiltrukket av sa han ikke ville noe, selv om han virket tiltrukket av meg også. Så jeg er litt usikker på om den kommende daten virkelig mener det når han synes jeg er så flott etc. Samtidig ville det jo være helt sprøtt å bruke så mye tid på meg uten å mene noe med det. Jeg har ingen illusjoner om evig kjærlighet med en som er så ung, men man vet jo aldri.  

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke bare kyss henne, med mindre dere står veldig tett og du alt har berørt henne uten at hun har veket unna. Men uansett, tror hun trenger å bli litt mere kjent med deg. Det kan være litt risky når dere jobber på samme sted og hun vil kanskje tenke litt på hva andre kan mene og si. 

Jeg på min side liker å lese om menn på din alder som liker kvinner på min alder. Han første unge jeg var tiltrukket av sa han ikke ville noe, selv om han virket tiltrukket av meg også. Så jeg er litt usikker på om den kommende daten virkelig mener det når han synes jeg er så flott etc. Samtidig ville det jo være helt sprøtt å bruke så mye tid på meg uten å mene noe med det. Jeg har ingen illusjoner om evig kjærlighet med en som er så ung, men man vet jo aldri.  

Hehe, nei altså jeg har litt antenner, måtte jo blitt etter mer snakk, mer berøring fra begges side og så evt møtt henne på et "skjult" sted, dersom jeg føler hun er med/klar.

Men ja, mye mulig hun trenger å bli bedre kjent - det vil jeg også - selv om det nå er den seksuelle spenningen jeg kjenner på. Det er nok ikke et alternativ at andre mener eller sier noe som helst, det vil ingen av oss.

Jeg ser ingen grunn til at han ikke synes du er flott hvis han allerede har sagt det, og vet ikke hvor mye tid det er snakk om, men det kan vel gå både den ene og den andre veien. I mitt tilfelle tror det ville vært fjernere for henne å innlede noe ordentlig med meg, enn motsatt. 

Generelt, med damer på din alder, er det noe snakk rundt dette med en yngre kar? Eller er ikke dette noe du kan snakke med venninner om? 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heisann,

Hva bygger du på at damen er intellektuell hvis dere ikke har snakket om annet enn det du beskriver?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Arabella said:

Hva bygger du på at damen er intellektuell hvis dere ikke har snakket om annet enn det du beskriver?

Godt spørsmål, men det går på hvordan hun svarer på spørsmål, hvordan hun snakker om og beskriver nyhetsbildet, samt hva hun leser og litt hvordan hun opptrer kanskje? Dette er vel litt subjektivt, for hun må ikke ha nietzsche på nattbordet for at jeg skal anse henne som intellektuell.

Skjønner du hva jeg mener?

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Her er bildet mer nyansert. Jeg har alltid selv vært tiltrukket av yngre menn (kan det være en legning tro?), og vil bare gi deg en mental push-up til å utvide kontakten litt etter litt med finfølelse. Du vil merke snart om damen er tilgjengelig for mer privat kontakt. :)

Skrevet
1 minutt siden, Arabella said:

Ja, det gjør jeg. Her er bildet mer nyansert. Jeg har alltid selv vært tiltrukket av yngre menn (kan det være en legning tro?), og vil bare gi deg en mental push-up til å utvide kontakten litt etter litt med finfølelse. Du vil merke snart om damen er tilgjengelig for mer privat kontakt. :)

:) 

Kanskje lurt å ikke bli for brå på dette stadiet nei, men jeg vil heller ikke virke tiltaksløs om hun "vil ha meg"..?

Tror bare jeg spør henne om hun vil ta et glass vin med meg en kveld, så får vi se hva hun tenker om det..! Lurer på om hun kanskje syns det blir rart å bli sett med meg av venner bekjente av henne pga alder? Vet faktisk heller ikke om hun er singel...

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ingen grunn til at han ikke synes du er flott hvis han allerede har sagt det, og vet ikke hvor mye tid det er snakk om, men det kan vel gå både den ene og den andre veien. I mitt tilfelle tror det ville vært fjernere for henne å innlede noe ordentlig med meg, enn motsatt. 

Generelt, med damer på din alder, er det noe snakk rundt dette med en yngre kar? Eller er ikke dette noe du kan snakke med venninner om? 

Det har aldri vært snakk om yngre menn blant mine venninner før. Jeg har heller aldri vært interessert i yngre menn, har forsåvidt vært gift også, men uansett aldri snudd meg etter yngre menn hvis du skjønner. Synes generelt det er mest tiltrekkende at mannen er litt eldre, så det er tilfeldig at jeg nå har blitt tiltrukket av en og dermed latt yngre menn på Tinder få en sjanse. Til og begynne med hadde jeg nedre alder på 35.

Jeg har nevnt det for venninner og de synes det er en dårlig ide. Ente vil han ha ONS eller så blir det kjærlighet og han vil ha barn, er deres dom. Men jeg gir det en sjanse for jeg tenker det finnes forhold imellom de to ytterpunktene. Det er nå akkurat disse mennene jeg bonder best med nå. Tenker at så lenge mannen er voksen har selvtillit og er moden, så får alder være alder. :)  Men altså, jeg kan føle meg litt sånn "gammel" innimellom selv om jeg ser ganske sprek og pen ut. Mine venninner skjønner ikke at det kan være aktuelt å kle av seg og ha sex med en så ung mann. Jeg tenker at ingen er perfekte og er han tiltrukket så får han ta meg som jeg er. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...