AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 Jeg har møtt en på tinder og vi har snakket sammen i 2 mnd. Han har vært borte på jobbreise, ferie og vært syk. Vi har møttes raskt 3 ganger og om to helger så skal han ligge over for første gang. Det blir vell da mest sannsynligvis sex. Jeg ønsker at han skal teste seg for kjønnssykdommer. Jeg gjør det selv etter hver partner. Hvordan går jeg nå frem? Hvordan skal jeg si det? Anonymkode: 03343...e06
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Kan dere ikke bare bruke kondom i starten og heller teste dere hvis dere får et fast forhold? Tror det blir lettere å ta opp dette med å teste seg for sykdommer hvis dere får et fast forhold. Anonymkode: 3ab76...6cd 5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #3 Skrevet 27. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan dere ikke bare bruke kondom i starten og heller teste dere hvis dere får et fast forhold? Tror det blir lettere å ta opp dette med å teste seg for sykdommer hvis dere får et fast forhold. Anonymkode: 3ab76...6cd Fordi kondom er ikke alltid helt sikker og jeg synes at det å teste seg er bedre enn å gamble. TS Anonymkode: 03343...e06
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4 Skrevet 27. november 2018 Vel, min kjæreste spurte bare om jeg kunne teste meg. Også gjorde han det samme selv. Da hadde vi riktignok hatt sex én gang allerede, men han ble redd av at jeg synes det gjorde vondt. Anonymkode: ee862...662 1
Snaskesnusken Skrevet 27. november 2018 #5 Skrevet 27. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi kondom er ikke alltid helt sikker og jeg synes at det å teste seg er bedre enn å gamble. TS Anonymkode: 03343...e06 Bare si det rett ut at du tester deg og ønsker at han gjør det samme 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå