Gjest lillemy36 Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 Bare nyskjerrig.... hva skal til for å bli en «dronning i senga» på suging ? 😂 er jo ikke bare og sutte på den liksom😂 er ikke så glad i og gjøre det 😮 men trenger innspill for og bli bedre på det . Og en ting til, blir alle menn våte på penis når de blir kåte eller er man veldig lite kåt om man ikkeblit våt? opplevd begge deler og da tenker jeg ofte at jeg gjør en dårlig jobb og han er «tørr»
SlemUlv Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Spør ham du suger hvordan han liker det.
Gjest lillemy36 Skrevet 27. november 2018 #3 Skrevet 27. november 2018 Jeg suger ingen nå haha men bare nyskjerrig hva menn liker generelt
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4 Skrevet 27. november 2018 Alle jeg har sugd sier jeg er den beste, eller at jeg gjør noe spesielt som er sjeldent at noen gjør. Og det er at jeg bruker vakuum, ikke alt for mye da gjør det vondt og ruller tunga rundt samtidig, og tar den inn og ut selvfølgelig. Anonymkode: 1b836...90d 2
Gjest Paramount Skrevet 27. november 2018 #5 Skrevet 27. november 2018 3 timer siden, lillemy36 skrev: Bare nyskjerrig.... hva skal til for å bli en «dronning i senga» på suging ? 😂 er jo ikke bare og sutte på den liksom😂 er ikke så glad i og gjøre det 😮 men trenger innspill for og bli bedre på det . Og en ting til, blir alle menn våte på penis når de blir kåte eller er man veldig lite kåt om man ikkeblit våt? opplevd begge deler og da tenker jeg ofte at jeg gjør en dårlig jobb og han er «tørr» Jeg vil påstå at det har ingen ting å gjøre med at du gjør en dårlig jobb der og da. Det har mer en sammenheng med hvor lenge det er siden forrige utløsning. For meg er det slik at trykket blir for stort, og jeg renner rett og slett over. Dette skjer i hvert fall med meg dersom jeg ikke har fått noe på en uke. Et par tips til sugingen er å bruke tungespissen i urinrørsåpningen på toppen, det han en bra effekt på meg i hvertfall. I tillegg er det et veldig følsom område som er ukjent for mange damer, og det er akkurat der ballene er festet på kroppen, masse nervetråder her som tunga di kan gi sterke impulser. Ikke glem at Innlevelse og nysgjerrighet, og gjerne godt humør når du utforsker, det er viktig når du holder på, uansett.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #6 Skrevet 27. november 2018 Leken og "engasjert" er vel stikkord 😅 om du har lyst kan du prøve å deepthroate, får du det til så er det bonus, får du det ikke til er det også gøy 😉 Veksle i starten med hele, lett runking, hold på ballene. Mot slutten kan du prøve å skape et lite vakuum mens du beveger hodet i en jevn, rask fart opp og ned, slipp inn luft på toppen. Slafselyder blir det, men det gjør det enda bedre. Anonymkode: dcfd2...38c 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #7 Skrevet 27. november 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Alle jeg har sugd sier jeg er den beste Anonymkode: 1b836...90d Jeg har selv vært borti noen som mente at de var gode på suging pga gode tilbakemeldinger....verste blowjobbene jeg har mottatt. Til TS: bruk masse spytt, ikke bare sug på hodet, ikke glem ballene. Anonymkode: 3ec08...0d9 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #8 Skrevet 27. november 2018 Bare å øve. Jeg var ikke veldig erfaren på deg når jeg møtte kjæresten min, og var åpen om det. Han har kommet med konstruktive råd, gitt beskjed hva som funker veldig bra, og f.eks sagt litt raskere av og til. Det gjør at han nå er veldig fornøyd med jobben min, og jeg er veldig glad jeg kan gjøre han fornøyd. Jeg tror ikke det er en fasit, det kommer helt an på partner. Nå spiller det ingen rolle for meg hva andre menn ville ha syntes om hva jeg gjør, siden jeg er i et fast forhold, men kommunikasjon med partner er viktig Anonymkode: a4f17...485
Hr. Aktiv Skrevet 27. november 2018 #9 Skrevet 27. november 2018 13 timer siden, lillemy36 skrev: Bare nyskjerrig.... hva skal til for å bli en «dronning i senga» på suging ? 😂 er jo ikke bare og sutte på den liksom😂 er ikke så glad i og gjøre det 😮 men trenger innspill for og bli bedre på det . Og en ting til, blir alle menn våte på penis når de blir kåte eller er man veldig lite kåt om man ikkeblit våt? opplevd begge deler og da tenker jeg ofte at jeg gjør en dårlig jobb og han er «tørr» Tror nok du selv må like det for at det skal bli best mulig til mannen eller oppfattes slik ihvertfall. Forskjellige teknikker til forskjellige menn. Jeg liker sikkert ikke det på samme måte som han du henger med å omvendt. Dialog er bra her. Jeg liker ikke deepthroat da det ikke gir meg noen ting. Til meg holder det med å leker med hodet å rundt der. Selv setter jeg veldig pris på å bli kjælet med ballene samtidig. Når jeg er på det aller kåteste er en finger eller en dildo der bak en sikker vinner. Til meg kommer det en del vått ja. Det gjør det utelukkende når jeg er kåt. Er jeg ikke kåt kommer det ingenting selv om penis er erigert. 2
DeLorean Skrevet 27. november 2018 #10 Skrevet 27. november 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle jeg har sugd sier jeg er den beste, eller at jeg gjør noe spesielt som er sjeldent at noen gjør. Og det er at jeg bruker vakuum, ikke alt for mye da gjør det vondt og ruller tunga rundt samtidig, og tar den inn og ut selvfølgelig. Anonymkode: 1b836...90d Det høres ut som slik jeg liker det. En blowjob utført riktig kan være utrolig deilig.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #11 Skrevet 27. november 2018 15 timer siden, lillemy36 skrev: Bare nyskjerrig.... hva skal til for å bli en «dronning i senga» på suging ? 😂 er jo ikke bare og sutte på den liksom😂 er ikke så glad i og gjøre det 😮 men trenger innspill for og bli bedre på det . Og en ting til, blir alle menn våte på penis når de blir kåte eller er man veldig lite kåt om man ikkeblit våt? opplevd begge deler og da tenker jeg ofte at jeg gjør en dårlig jobb og han er «tørr» Se for deg en saftis, hvordan den sklir inn og ut av munnen. Aldri runk mens du suger, bare bruk munnen...ikke hender....ta pauser å slikk under hodet, er ballene glattet så slikk og sug gjerne på de litt også. Skal du bare suge så sørg for å kjøre hele løpet, til spruten står i munnen. Svelge er ikke så viktig, men om du gjør det så er du helt i toppen. Anonymkode: 0577d...8cc
Missfitness Skrevet 27. november 2018 #12 Skrevet 27. november 2018 17 timer siden, lillemy36 skrev: Bare nyskjerrig.... hva skal til for å bli en «dronning i senga» på suging ? 😂 Skal ikke garantere at du blir noen dronning, men min erfaring er at de fleste liker en intens blowjob bedre enn langsom og mer kosesuge på kuken type. I hvert fall hvis intensjonen er å suge til utløsning. Jeg bruker hånda alltid, ingen har klaget på det! Ikke så mye i starten, men etterhvert. Samtidig bruker jeg tunga og munnen på hodet og litt innover. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #13 Skrevet 27. november 2018 Spytt masse spytt. Gjer jobben mykje lettare for deg også gni spyttet ned mot ballane og skrukken også 😊 Her er det populært at eg aukar tempoet mot slutten, før utløysning. Han set pris på at eg tek det rolegare i begynnelsen, så seansen ikkje blir for fort overstått Anonymkode: 8bb8b...9ab 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #14 Skrevet 28. november 2018 Kos deg, det er super viktig, og gjør ting du liker. Kjenn på lukten, føl med tunga og leppene, lek og undersøk detaljene på pikken og pungen med ansiktet og leppene. Kjenn varmen, bruk litt spytt på den før suging. Liker og det med tunga i penis hullet, men det kan gjør vondt, så da må du iallefall spørre. Litt biting kan være godt, også viktig å spør, likte du det.. han er vel ikke pyse, så om det er ett eller annet som kjennes litt vond, er det da ikke værre en å si au. Ellers, tidvis øyekontakt mens du suger også øyekontakt når han kommer i munnen. Rett etter han har kommet, er pikken ofte veldig følsom, og det er godt å bli suget helt forsiktig, eller nesten uten bevegelse en tid etter. Om du er litt ivrig da, vil han nok prøve å stoppe deg, for det kan være litt vondt. Noen ganger kan du ta på han bind for øyene, en kan bruke det en har, sjerf eller fleece hals. Du kan si at ikveld er pikken min og vil jeg vil kose med den slik jeg har lyst, liker du det er det bonus for deg og, satser på at du kommer til å nyte det du og. Suging på ballene er godt (det er kansje best for deg om han har barbert dem da) eller klemme litt med 2 fingre, det er liksom bedre om en klemmer hardere, til det går over i vondt, så en balansegang og komunikasjon er tingen. Han er kansje med på sædkyss. Når jeg suger deg neste gang til du kommer, så kan det vær jeg velger å gi deg sæd kyss, så kan du velge om du vil avbryte meg før du kommer, eller om du vil ta sjangsen på at det kan komme ett vått kyss. Når du kjenner den gjør små rykk underveis, da trives den, så du må gjerne kjenne etter disse rykkene og prøve forskjellig som får han til å gjøre dem. Han kan gjør dem med vilje og de kommer og med reflex. Du kan kansje be han gjøre noen mens du suger, så kan du se om du kjenner hvor mange han gjør. 2 ,3 eller 5. Kansje du kan kjenne forskjell om det er han som gjør dem med vilje eller reflex. At han sitter over deg og puler deg i munnen er fint, også visuelt sett, da er også kommunikaskon viktig, så ikke han dytter den så langt inn han klarer, helt uten samspill. overaskelser, som litt opmerksomhet i dusjen, er fint. En SMS om at du har så lyst å suge han... nå. At du bare legger deg selv mellom bena hans med hode på skrittet hans, og kjæler og sløver er fint. Husk å kos deg!!!, Hold godt fast i den når dere skal sove god natt. Anonymkode: 1dce4...dd9 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #15 Skrevet 28. november 2018 Fra en manns perspektiv som har en dame som suger fantastisk: - Bruk masse spytt, ikke vær redd for at det blir litt "messy". Spytt er bra glidemiddel. En tørr blowjob er ikke særlig godt. - Ha det gøy. Gi han en følelse av at du nyter det. Å få en blowjob av ei dame som mangler innlevelse er lite givende. Selv om du ikke liker det så veldig, så trenger ikke han vite det. - Ta initativ. Henger litt sammen med punktet over. Sug han når han ikke forventer det, eller gjør det på eget iniativ. Da får han ikke følelse av at dette er "en jobb" som du gjør bare fordi du føler du må. - Om du skal ta det til et annet nivå, jobb med gagrefleksjon og forsøke deg på deep throat. Vi menn er visuelle, og det er lite som er mer tennende å seg pikken sin forsvinne inn i en kvinnemunn. Anonymkode: 603fa...784 4
LeneXCII Skrevet 28. november 2018 #16 Skrevet 28. november 2018 På 27.11.2018 den 3.08, lillemy36 skrev: Bare nyskjerrig.... hva skal til for å bli en «dronning i senga» på suging ? 😂 er jo ikke bare og sutte på den liksom😂 er ikke så glad i og gjøre det 😮 men trenger innspill for og bli bedre på det . Og en ting til, blir alle menn våte på penis når de blir kåte eller er man veldig lite kåt om man ikkeblit våt? opplevd begge deler og da tenker jeg ofte at jeg gjør en dårlig jobb og han er «tørr» Sug, slikk og dra, ikke tenk for komplisert! Jo mer du bruker hånda, jo raskere kommer han. Jeg har som regel ingen ambisjon om å suge til jeg får vondt i kjeven, så jeg pleier å bruke en hånd i tillegg 2
282_NaughtySpark Skrevet 30. november 2018 #18 Skrevet 30. november 2018 Første pri er jo at du selv må like det! Og hvis du selv liker det, og gjør det som om du liker det, så er det godt for han også... 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #19 Skrevet 30. november 2018 Du skriver noe om at du ikke liker det så godt, Hva er det du ikke liker? Lukt, usikker på noe? Hva liker du ikke med det og er det noe du liker med det? Eller beskriv ting som bare liksom er greit men ikke særlig godt eller spendende? Anonymkode: 1dce4...dd9
Master1 Skrevet 30. november 2018 #20 Skrevet 30. november 2018 1 time siden, 282_NaughtySpark skrev: Første pri er jo at du selv må like det! Og hvis du selv liker det, og gjør det som om du liker det, så er det godt for han også... Tenning er spenning ................... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå