AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #1 Skrevet 26. november 2018 har hørt mye rart om nki feks.. at de ikke gir studiepoeng? Men eks gjøre det osv.... men er så usikker.. Anonymkode: af31b...c0d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Noen studier ved NKI gir studiepoeng, andre ikke. Høyskolestudiene gir poeng. Men det koster flesk, da. Jeg ville valgt nettstudier fra en av de offentlige høyskolene/universitetene hvis de har noe som frister. Hvis det er et «ordinært studium» så koster det ikke annet enn semesteravgift og pensum, heller. Med «ordinært studium» mener jeg altså at studiet ikke en del av etter- og videreutdanningsstudiene som utdanningsinstitusjonene tilbyr, for akkurat etter- og videreutdanning koster penger. Anonymkode: 8e0b7...42b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen studier ved NKI gir studiepoeng, andre ikke. Høyskolestudiene gir poeng. Men det koster flesk, da. Jeg ville valgt nettstudier fra en av de offentlige høyskolene/universitetene hvis de har noe som frister. Hvis det er et «ordinært studium» så koster det ikke annet enn semesteravgift og pensum, heller. Med «ordinært studium» mener jeg altså at studiet ikke en del av etter- og videreutdanningsstudiene som utdanningsinstitusjonene tilbyr, for akkurat etter- og videreutdanning koster penger. Anonymkode: 8e0b7...42b aha takk. Ja det er dyrt. Står imellom nett eller deltidsstudier pga helse. Ja dette blir evt bachelor.. ikke noe videreutdanning her. Anonymkode: af31b...c0d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #4 Skrevet 26. november 2018 Kan anbefale BI. Det er dyrt, men de har et utrolig bra opplegg for nettstudenter. Anonymkode: 26669...a25
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #5 Skrevet 26. november 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan anbefale BI. Det er dyrt, men de har et utrolig bra opplegg for nettstudenter. Anonymkode: 26669...a25 takk!! 😄 Anonymkode: af31b...c0d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #6 Skrevet 26. november 2018 Jeg er veldig fornøyd med BI sine nettstudier. Har tatt nå 4 år med nettstudier på BI. Anonymkode: 4fbe9...9bd
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #7 Skrevet 26. november 2018 Jeg er kjempefornøyd med Høgskulen i Volda. Har prøvd nettstudium heltid, og det er et veldig kjekt opplegg. Veldig fokus på læring og utvikling, og du får gjerne arbeidskrav som du skal forbedre flere ganger gjennom semesteret, slik at du kan jobbe med de tilbakemeldingene du får. Ikke så veldig mange videoforelesninger, men en del sammendrag og underveisoppgaver som er frivillig å ta. De legger også ut ulike tester som man kan øve til eksamen med. Jeg har betalt 4000 per 15 studiepoeng, altså 16000 for et år fulltid. Fant ut at jeg kom til å bruke mer om jeg skulle pendlet til nærmeste høyskole, og nå har jeg i tillegg mulighet til å jobbe mye ved siden av. Anonymkode: 73b80...436
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #8 Skrevet 26. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kjempefornøyd med Høgskulen i Volda. Har prøvd nettstudium heltid, og det er et veldig kjekt opplegg. Veldig fokus på læring og utvikling, og du får gjerne arbeidskrav som du skal forbedre flere ganger gjennom semesteret, slik at du kan jobbe med de tilbakemeldingene du får. Ikke så veldig mange videoforelesninger, men en del sammendrag og underveisoppgaver som er frivillig å ta. De legger også ut ulike tester som man kan øve til eksamen med. Jeg har betalt 4000 per 15 studiepoeng, altså 16000 for et år fulltid. Fant ut at jeg kom til å bruke mer om jeg skulle pendlet til nærmeste høyskole, og nå har jeg i tillegg mulighet til å jobbe mye ved siden av. Anonymkode: 73b80...436 hvilket studie tar du? Anonymkode: ea478...b75
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #9 Skrevet 27. november 2018 Jeg er veldig fornøyd med opplegget hos Høgskolen i Innlandet/Studiesenteret. Tar økonomi og administrasjon. Forelesninger legges som stream på nettet, og arbeidskrav leveres over nett. Det er samlinger ca en gang i mnd som kan kan delta på (på lokalt studiesenter) men det er ikke obligatorisk. Eneste man må møte opp på er eksamen på lokalt studiesenter. Koster mindre enn en tusen lapp pr semester (untatt bøker) Anonymkode: 6eea4...c4a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #10 Skrevet 27. november 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig fornøyd med opplegget hos Høgskolen i Innlandet/Studiesenteret. Tar økonomi og administrasjon. Forelesninger legges som stream på nettet, og arbeidskrav leveres over nett. Det er samlinger ca en gang i mnd som kan kan delta på (på lokalt studiesenter) men det er ikke obligatorisk. Eneste man må møte opp på er eksamen på lokalt studiesenter. Koster mindre enn en tusen lapp pr semester (untatt bøker) Anonymkode: 6eea4...c4a Jeg har også studert der, men Organisasjon og ledelse. Jeg deltok ikke på noen samlinger, kom kun på eksamen. Fikk likevel gode resultater. Billig og bra, jeg betalte bare semesteravgift + bøker + ca en tusenlapp for å ta hver eksamen. Jeg ville ikke betalt for et nettstudium hvis noe tilsvarende fantes gratis ved et offentlig universitet. Anonymkode: 26cbd...05d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå