Gå til innhold

Redd for å vær for direkte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har snakket en del med en fyr i det siste, og det har vært mye flørting over meldinger og snap. Eneste jeg lurer på er om han egentlig liker meg eller bare er ute etter ett ligg.. Han sier han vil møtes og har vært ekstremt på at jeg må komme på besøk osv.. Er det innafor å spørr om han er ute etter å bli kjent eller om han bare vil ligge? Føler at det har vært litt hint i at han vil ligge med meg.. Og er styggt redd for at jeg blir skuffa og såra.. Har opplevd dette så mange ganger før..

Anonymkode: dbb70...a76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne ting er det ikke alltid en får ærlig svar på. Og han kan være ærlig og si han ønsker forhold..  Men er allikevel ikke sikkert han ønsker det med deg. Såret kan en bli uansett.

Ikke ligg med han før du kjenner deg litt tryggere på han.

Anonymkode: 23667...4d9

Skrevet

Man må ta noen sjanser her i livet! Ja, dating kan såre og skuffe, men det er en grunn til at vi likevel fortsetter med det, er det ikke?

Dersom du spør en person rett ut om hva h*n er ute etter så er det dessverre slik at det beste svaret kan komme fra den mest kyniske playeren. 

Anonymkode: 31b2e...593

Skrevet

Det er nok best om du bare går videre sånn at du ikke blir såra

Skrevet

Hvis han bare inviterer deg hjem er han nok primært interessert i sex ja. De fleste dater skjer ute og offentlig.

Anonymkode: bb5ad...177

• Liker 1
Skrevet

Dropp han!

Anonymkode: 2a2b9...a95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...