AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #1 Skrevet 26. november 2018 Hei, jeg var nylig hos tannlegen og fikk vite at jeg har ett lite hull som tannlegen sa hun ikke ville fiske fordi hun håpte det enten ikke ville utvikle seg videre eller at det også ville kunne reparere seg selv. I tillegg fikk jeg beskjed om å huske tanntråd og pusse to ganger daglig. Men kan små hull i tennene fikse seg selv? Hvordan fungerer det? Anonymkode: a996e...a39
Ullvott Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Regelmessig og riktig bruk av fluor kan hjelpe små hull til å reparere seg selv. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 Hvorfor spurte du ikke bare tannlegen om dette ?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #4 Skrevet 26. november 2018 Jeg har opplevd det noen ganger ja. Da er jeg ekstra nøye med tannpuss og tanntråd også tygger jeg på en fluortablett slik at den legger seg i tanna. Anonymkode: c2d3c...b61
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #5 Skrevet 26. november 2018 De fikser seg ikke selv, men de stopper opp, slik at du slipper å borre. Anonymkode: 7456c...dcb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå