Gå til innhold

Slette Tinder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en veldig flott mann via Tinder, og vi har virkelig funnet tonen. Nå skal vi ha 4. date til helgen og jeg lurer på noen ting. For min del sa det «pang» når jeg traff han, har aldri blitt så betatt fra første stund og har heller aldri blitt behandlet så bra av en tidligere flamme. 

Jeg vet at de tingene jeg lurer på kan høres helt absurd ut for mange og føler meg passe teit selv. Sist vi traff hverandre så laget han middag til meg, ila kvelden presterte jeg å si at jeg ikke ville treffe noen andre og han svarte med det samme (noe som er flott!) Dog så startet det hele på Tinder, og når kan jeg forvente at man sletter Tinder? Jeg forventet at vi skulle gjøre det etter at dette kom opp, men det har ikke blitt gjort. Sikkert en del av dere som tenker at det er rart at jeg ikke har gjort det selv, men jeg tør ikke å gjøre det før det har blitt gjort fra hans side. Er dette noe jeg kan ta opp, allerede på fjerde date? Eller bør jeg vente? Jeg liker absolutt ikke at vi sitter på Tinder enda, men jeg er også svært redd for å skremme han vekk. 

En annen ting er at jeg har barn, ikke han. Han har sagt tidligere at om han treffer rett dame, så gjør det ei heller noe at hun har barn. Samtidig så blir det ofte snakk om at det er vanskelig med tiden når jeg har barn, og jeg er redd for at dette er noe som plager ham. Burde jeg snakke med ham om dette også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sletta min tinder uten å spørre han jeg datet etter et par dater. Etter vi hadde truffet hverandre i ca en måned spurte han meg om jeg hadde sletta min fordi han hadde sletta sin. 

Så slett tinder og så spør du om han har sletta tindern sin. 

Anonymkode: 5855b...e6d

• Liker 1
Skrevet

Er han aktiv på tinder, dvs. har du sett endringer i profilen som tilsier at han sveiper?

Hvis dere har snakket om eksklusivitet er nok dette bare neste skritt. Jeg ville gjort som nevnt over, og sagt det til ham.

Anonymkode: 794ff...8d6

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er han aktiv på tinder, dvs. har du sett endringer i profilen som tilsier at han sveiper?

Hvis dere har snakket om eksklusivitet er nok dette bare neste skritt. Jeg ville gjort som nevnt over, og sagt det til ham.

Anonymkode: 794ff...8d6

Han har ikke endret noe i profilen sin, men jeg fikk høre at km-avstanden kun oppdateres om han går inn på appen og den har jo oppdatert seg. Herre, føler meg helt gal... med stalker-tendenser. 

Jeg er bare redd for at det er for tidlig å si noe om det og virke masete... men om han virkelig har interesse av meg også, så vil vel han føle på det samme(?)

Skrevet

Jeg synes du er tidlig ute med å tenke at nå er det dere, etter å ha møtt hverandre tre ganger. Du kan ikke forvente noe av han ennå i hvert fall, men du kan være den personen du helst vil være. Om du tenker at det er riktig å slette Tinder nå, for å markere at du har funnet den du vil ha, så gjør det å si fra. Men det kan hende han trenger mer tid for å komme dit du er. 

Såvidt jeg vet kan du deaktivere Tinder (eller velge å ikke vises) og slette den fra mobilen, og om det ikke blir dere allikevel kan du om en måned aktivere igjen og ha matchene i behold. Om det er ønskelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...