Gå til innhold

Hva synes dere om folk som unfollower på instagram?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis dere kjenner hverandre litt fra før og ikke er uvenner? 

Jeg unfollower faktisk ingen, fordi jeg synes det er uhøffelig! Først er dere sammen en stund som venner, så liker de bildene dine er periode og så går det en stund før dere ser hverandre, hvis dere i det hele tatt gjør det da.  Så plutselig har de unfollowed deg. 

Det fremsår litt arrogant. Det er litt sånn "jeg er bedre enn deg" opplegg. 

Jeg har unnfollwed, men det er folk som aaaldrii legger ut noe men bare sitter og liker en sjelden gang i blandt. Folk som ikke bruker kontoen sin og folk som bare skal stalke meg og som mobbet meg tidligere. 

Anonymkode: 760f6...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får du beskjed om noen slutter å følge? Eller går du i gjennom listen hver dag og ser? 

Anonymkode: 59a8c...782

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er helt greit, og at alle bør være selektive med hvem de følger. Om noen har null interesse av bildene mine (som er mye naturbilder/fjellturer), så bryr jeg meg ikke nevneverdig om bekjente slutter å følge. 

Har selv ikke stor interesse av å kun få opp bilder av barna til perifere bekjente, eller kontoer som kun legger ut redigerte selfies. Gode venner og familie er noe annet.

Anonymkode: 4f63d...df9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du beskjed om noen slutter å følge? Eller går du i gjennom listen hver dag og ser? 

Anonymkode: 59a8c...782

Nei jeg får ikke det. Jeg går ikke gjennom listen hver dag, men jeg ser at antall følgere har sunket og søker da på de jeg mistenker det kan være. 

Anonymkode: 760f6...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er helt greit, og at alle bør være selektive med hvem de følger. Om noen har null interesse av bildene mine (som er mye naturbilder/fjellturer), så bryr jeg meg ikke nevneverdig om bekjente slutter å følge. 

Har selv ikke stor interesse av å kun få opp bilder av barna til perifere bekjente, eller kontoer som kun legger ut redigerte selfies. Gode venner og familie er noe annet.

Anonymkode: 4f63d...df9

Ja, men vi driver med det samme.

Anonymkode: 760f6...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere kjenner hverandre litt fra før og ikke er uvenner? 

Hvem bryr seg? Bruker ikke instagram selv, men på youtube f.eks. følger og fjerner jeg kanaler jevnlig da de ikke alltid har noe å tilby som jeg er interessert i akkurat da.

Anonymkode: 63046...d64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg får ikke det. Jeg går ikke gjennom listen hver dag, men jeg ser at antall følgere har sunket og søker da på de jeg mistenker det kan være. 

Anonymkode: 760f6...624

Tror kanskje du bryr deg litt i overkant mye. Høres ikke helt sunt ut.. 

Anonymkode: 4ccf1...9fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt jeg. Har skjedd meg et par ganger og syns det er frekt av vedkommende. Jeg unfollower bare tilbake! 

Anonymkode: 0fe58...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... Er dette virkelig noe å kaste bort tid og bekymring på? 

Anonymkode: 8399f...dc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unfollower dem som legger ut mye, hele tiden og dem som legger ut det samme selvhøytidelige & "perfekte" vissvasset konstant, shit gets old. 

Anonymkode: ffb66...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...