Gå til innhold

Ex kjæreste What to do


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 2 år siden matchet jeg med en hyggelig fyr. Det var en deilig kjemi fra første stund. Dessverre bodde han i nabo byen, samt at han hadde en jobb der han reiste mye. 

Men vi innledet ett forhold som varte ca 1 år.  Jeg gjorde det slutt da jeg syntes det var fryktelig å skulle ha en avstandskjæreste jeg bare skulle treffes annenhver måned. Jeg følte det var det riktige å gjøre da. 

I ettertid har jeg vært på flere dater og holdt på med en fyr ett halvt års tid. Jeg tok og tar meg i å tenke på min ex. Sammenligner å tenker på hvordan det skal føles. Så det blir ikke noe mere fra min side, jeg må føle dette igjen. 

Men nå er jeg begynt å tenke på om jeg skal prøve å få han tilbake? Jeg har møtt han flere ganger og vi er venner. Vi begge følte en intens kjemi og føler dette fortsatt. Hva skal jeg gjøre? Jeg vet jo at det blir avstandsforhold... vet heller ikke om han ønsker å ha forhold med meg igjen av frykt for å bli dumpet, han vet at jeg ikke klarer avstandsforhold. Hvordan skal jeg gå fram? 

 

Anonymkode: d7372...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke du flytte til nabobyen da? Så kan dere bo sammen?

Anonymkode: 4bb92...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gidd før du faktisk klarer å tilby en god løsning. Det er du som er problemet her. Har vært borti det samme nå nylig. Jeg elsker han, han elsker meg. Men jan vil se meg hver dag og takler ikke avstanden og bla, bla. Så han Mener at vi heller skal være venner. 

Jeg kuttet kontakten for to dager siden. Elsker han fortsatt. Men akter ikke å surre rundt med en som ikke ser fremtiden i oss.  

Eneste måten han kan få meg tilbake på er hvis han en eller annen gang selv viser vilje til en løsning og igjen ser fremtiden i oss.

For det er som sagt han som sliter med avstand. Og han som føler at et forhold vil være vanskelig. 

Anonymkode: 4688d...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...