Gå til innhold

Bilder på Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå for ente gang tenkt til å opprette Tinder. Jeg lurer derfor på hva folk gjør for å finne ut hvilke bilder som fungerer best. Jeg har hatt Tinder et par ganger og får jo bestandig matcher, men det er åpenbart at enkelt bilder fungerer bedre enn andre. Bruker du nettsider til å teste bilder før du velger å bruke dem? 

Siden jeg er mann tar jeg gjerne i mot generell tips til hvilke bilder som er passende. Det er ikke nødvendig å begynne å skrive ting som for eksempel ikke ta bilder av deg i baris osv. 

Anonymkode: 53f54...08a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øl-bilder er dealbreaker for meg. 

Anonymkode: 3ce06...c8c

• Liker 2
Skrevet

Jeg sveiper alltid venstre uansett om det er:

Baris bilder

Kun treningsbilder

Om jeg ikke kan se øynene dine eller smiler ditt

Svarthvitt bilder 

Alkohol bilder

Bilder med barn, uansett om det er dine eller ei, synes ingenting om å "selge" barn slik 

Gjeng bilder, hvem er deg? 

• Liker 2
Skrevet

Bilde i bar overkropp tatt på badet er NO. Forøvrig alle bilder tatt på badet. Blir det for mange bilder av all slags mulige aktiviteter så tenket jeg han må det være stress å være med.

"Morsomme" snap bilder er heller ikke noe særlig. Og ikke ha bilder sammen med andre kvinner.

Anonymkode: ec7fc...93e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har (som kvinne) flere varierte bilder - det er fint å vise flere sider av deg selv. Og så fikk jeg en venninne som er veldig ærlig til å se igjennom dem for å se om de representerte meg bra.

Ha noen sosiale, noen der du driver med aktiviteter du driver med. Ikke bare tøysebilder, men vis et sosialt element og.

Anonymkode: 3777a...e25

Skrevet

Jeg høyresveiper på menn hvor minst ett av bildene må ha et tydelig ansikt, gjerne aktivitetsbilder (det viser litt hva du liker) og for meg gjør det ikke noe om det er flere på bildet så lenge det er tydeliggjort hvem som er deg. Jeg liker bilder som får frem at personen er gøy å være sammen med, dvs at personen på bildet virker sporty/livsglad/med glimt i øyet.

Nei-profiler for meg er: kun masse selfier, bilder tatt i speilet på badet (why???), bilder fra sengen (igjen....hvorfor???), masse fyll- og festbilder, bilder med snapfilter (hunden, hjorten, musen eller hva som helst, grøssss!), eller i det hele tatt bilder med forvrengingsfilter, paintart, inverted etc. Det virker på meg som fjollete og useriøst. 

Men uansett, hvis du pleier å få mange matcher, så vet du nok hva du gjør:) -fortsett med det!

• Liker 1
Skrevet

Hovedbildet må vise hele ansiktet og øynene, og det er lurt å smile. Ikke tenk at du skal "skille deg ut" for det er ikke det det handler om! Det er det første møtet vårt med deg, så hvordan vil du fremstå? Som en snill mann eller en som egentlig er for kul for denne verden? Så kan de neste bildene vise deg i helfigur på en eller annen fornuftig måte, som sagt over ikke baris med mindre du er på stranda etc. Ikke ha ørten fjelltopp og superman bilder, da mister du mange. Det kan heller komme frem av chatten at du liker dette også. I tillegg til gode bildetips over vil jeg legge til: ikke stor død fisk med blod! Heller deg selv som står og fisker i fine omgivelser hvis du vil vise at det er en viktig hobby. 

Oppsummert: Ansikt uten solbriller (1 eller 2 stk), et naturlig helfigur bilde som viser kroppsform, to bilder med deg som gjør noe du liker å gjøre. En hobby, et reisebilde, noe sosialt.. 

Skrevet

Har tinder pause nå men jeg hadde stort sett bare portrett og selfie bilder samt ett aktivitetsbilde. Å be at noen andre tar fine bilder av meg har aldri skjedd på 31 år, pluss jeg ser veldig rar ut når jeg har det gøy 😅 Hele ansiktet vrenger seg i noen mikrosekunder. 

Fungerte utmerket, men bruk bio'n, tror alle setter pris på at man tørr å skrive noen ord. 

Anonymkode: 266ae...238

Skrevet

Ikke bilder med barn! (Hva tenker folk egentlig på?!?), 

Og bruk tid på å skrive litt om deg selv. Alt for få gjør det, og hvis du ikke er ekstremt kjekk (men egentlig da også) så er det litt rart at man tenker at utseendet er det som skal overbevise noen som aldri har møtt deg at vedkommende skal møte deg. 

Ellers er jeg enig med de andre! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...