Gå til innhold

Hvordan hive meg utpå igjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinne 30, vært singel i snart ett år. Alltid vært i forhold, gått på noen reale smeller, trives nå med singellivet, men frykten for å ende opp alene (eller møte noen så sent at det ikke er aktuelt å stifte familie) lever i beste velgående. Jeg er utadvendt, hiver meg med på ting som skjer, relativt pen, har god utdannelse og jobb, samt at jeg eier egen leilighet. Livet på stell, med andre ord.

Jeg slettet nylig Tinder, da jeg trengte en pause fra den overfladiske sveipekulturen. I utgangspunktet var dette befriende, men så begynte jeg å tenke... Hvordan skal jeg da komme meg ut på markedet igjen? Hvilke arenaer er det for meg å møte menn på? Jeg er ikke typen som går direkte bort til en mann jeg finner tiltrekkende i baren feks, men finner fort tonen med folk om vi først kommer i prat. Utfordringen til nå, er at det ofte er menn jeg ikke finner attraktive som viser seg å være mest frempå.. 

Hvordan kvinne seg opp til å gå bort til menn man er interessert i ute? Hva leder man an med da? Eller hvordan ellers komme i kontakt med menn for evt. dating? 

Anonymkode: d7cae...90a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 30, vært singel i snart ett år. Alltid vært i forhold, gått på noen reale smeller, trives nå med singellivet, men frykten for å ende opp alene (eller møte noen så sent at det ikke er aktuelt å stifte familie) lever i beste velgående. Jeg er utadvendt, hiver meg med på ting som skjer, relativt pen, har god utdannelse og jobb, samt at jeg eier egen leilighet. Livet på stell, med andre ord.

Jeg slettet nylig Tinder, da jeg trengte en pause fra den overfladiske sveipekulturen. I utgangspunktet var dette befriende, men så begynte jeg å tenke... Hvordan skal jeg da komme meg ut på markedet igjen? Hvilke arenaer er det for meg å møte menn på? Jeg er ikke typen som går direkte bort til en mann jeg finner tiltrekkende i baren feks, men finner fort tonen med folk om vi først kommer i prat. Utfordringen til nå, er at det ofte er menn jeg ikke finner attraktive som viser seg å være mest frempå.. 

Hvordan kvinne seg opp til å gå bort til menn man er interessert i ute? Hva leder man an med da? Eller hvordan ellers komme i kontakt med menn for evt. dating? 

Dytter opp denne for deg 🙂

Anonymkode: 51964...122

Skrevet

Begynne med CrossFit?? Fin arena for å møte kjekke menn der ;) 

I baren så har jeg mest suksess med å kikke meg ut den jeg liker, smile og søke øyekontakt litt til og fra. Er mannen interessert, så besvarer han "invitasjonen" og kommer som regel bort etterhvert :) Er han ikke interessert, så besvarer han ikke flørtingen, og du får ikke så mye mer øyekontakt... Ganske så greit, egentlig. 

Skrevet

Det er et ganske stort CrossFit-miljø her hvor jeg bor, men jeg kjenner mange i det miljøet allerede.. Jeg er ikke videre positiv til en del av holdningene og verdiene som svirrer rundt der. Men har fått fingen ut og meldt meg inn på ordinært treningssenter igjen da! :)

og ellers takk for tips om flørting i baren. Her har jeg nok litt å gå på...

Skrevet

Haha å faen... like gammal som deg, men ufør, eier bare bil, 650.000 i ek til leilighet, helse som skranter, og singel etter mange års samboerskap. Jeg også er relativt pen, fin kropp, men jeg møter vel ingen med de forutsetningene her...

Anonymkode: 992dc...ca9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha å faen... like gammal som deg, men ufør, eier bare bil, 650.000 i ek til leilighet, helse som skranter, og singel etter mange års samboerskap. Jeg også er relativt pen, fin kropp, men jeg møter vel ingen med de forutsetningene her...

Anonymkode: 992dc...ca9

Hva slags sykdom har du? 

Anonymkode: 34f32...767

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...