AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 jeg bare lurer. Hva skjer der, hvis du har konsentrasjonsvansker på skolen f.eks? og sliter på skolen....ikke kommer inn på de studiene du ønsker. I Norge kan man tjene nok til å overleve ved en "normal jobb" uten utdannelse, men jeg vet nå ikke om det er slik alle steder. Byen er skikkelig befolket også..har de råd til å reise på ferie? hva handler deres liv om? Anonymkode: 08dd8...303
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #2 Skrevet 25. november 2018 Livet i Kairo er veldig karierepreget. Min venn som er derfra forteller at det var flaks han er skoleflink, for enormt press. De reiser mye, oh har man penger lever man materieelt godt. Anonymkode: e9121...a96
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Livet i Kairo er veldig karierepreget. Min venn som er derfra forteller at det var flaks han er skoleflink, for enormt press. De reiser mye, oh har man penger lever man materieelt godt. Anonymkode: e9121...a96 men det er vel veldig dyrt for de derfra uansett å reise f.eks til land som Norge , her prisene er så høye? Hva om man har aspergers der f.eks? eller er det lettere å klare seg på skolen der? For i Norge er det kanskje slik at vi vet vi har et system å lene oss på hvis det "går galt"? og dermed "gidder ike" foreldrene våres å presse oss så mye? Anonymkode: 08dd8...303
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #4 Skrevet 25. november 2018 Stor forskjell på om du er kvinne eller mann. At man lever materielt godt om man har penger gjelder for øvrig hele verden. Anonymkode: f7f8a...d8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå