AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Jeg har kjent en fyr i over 3 år nå. Vi er veldig gode venner og det har vi alltid vært. Han har hatt kjæreste tidligere men nylig slått opp. Jeg er veldig interissert i han og det har jeg alltid vært..nå har jeg endelig sjansen til å kanskje bli kjent med han på en annen måte. Har veldig lyst til å spørre om vi kan finne på noe.. men har ikke selvtilliten til det. Vi snakker sammen hver dag, men er kjempe usikker på om han liker meg eller liker meg bare som en venn:/? Syntes dette er veldig vanskelig fordi han hinter på mange ganger fylla at han vil finne på noe, men spør aldri direkte.. så vet ikke om han faktisk er seriøs eller gjør det ubevisste. Hva skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg evt gå frem..finner aldri en passende setting Anonymkode: ea3f0...228
Vinnerloddet Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Tenker at det er dumt å vente på en passende setting som kansje ikke dukker opp. Er du interessert i han, be han med ut på noe. Så snakker dere sammen, og du finner da ut om han er interessert i å være noe mer enn venner. Er bedre å hoppe i det enn å vente på en passende anledning som kansje ikke dukker opp. Det værste som kan skje er at han ønsker at dere fortsatt skal være venner. Hopp idet, så slipper du å gå rundt å lure.
Apekatten Skrevet 27. november 2018 #3 Skrevet 27. november 2018 Jeg ville ha gjort det enkelt, bare send han en melding og spørre om han vil ta en kaffe sammen med deg. Eller spør om han har noen planer til helgen, og hvis han sier nei, så kan du spørre om dere skal finne på noe sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå