AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Hei Jeg så en sak i nyhetene om en liten gutt i Honduras som mistet moren sin da hun ble skutt. Saken gikk veldig innpå meg og jeg kontaktet han som skrev om saken i avisen. Han kan formidle kontakt med mormor til gutten og jeg ønsker å hjelpe dem økonomisk, da jeg leste de var i en vanskelig situasjon. Ville bare høre om noen som har erfaringer med dette eller hørt om andre som har gjort noe slik som kan fortelle. Takker så mye. Anonymkode: 8b52a...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #2 Skrevet 25. november 2018 Så snill og omtenksom du er ♡ Anonymkode: 0f52f...621 1
Brunhilde Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 Hva er det egentlig du lurer på? Jeg klarte ikke helt å se det ut fra spørsmålet ditt.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #4 Skrevet 25. november 2018 Jeg lurer litt på om noen har gjort noe lignede. Jeg tenkte å overføre noe penger hver måned via banken til familien. Anonymkode: 8b52a...ce8 1
EvaLena Skrevet 25. november 2018 #5 Skrevet 25. november 2018 Før jeg hjelper noen i utlandet, så hjelper jeg heller koen her hjemme. Tragisk det du skriver om, men det er mange her hjemme også som trenger hjelp.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #6 Skrevet 25. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer litt på om noen har gjort noe lignede. Jeg tenkte å overføre noe penger hver måned via banken til familien. Anonymkode: 8b52a...ce8 Om du tenker å hjelpe mennesker på andre siden av jordkloden, så må du tenke deg om to ganger. Du vet ingenting om hjelpen kommer frem, eller om du støtter opp om kriminalitet underveis. Tanken er god, men svært vanskelig å sette ut i praksis. Anonymkode: bd164...ee1 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #7 Skrevet 25. november 2018 Jeg tenkte å la noen flytte inn i huset mitt og gi dem jobb i selskapet mitt. Etterpå skal jeg flytte ut og finne meg et værre hus. Er jeg ikke snill? Elsk meg da! Anonymkode: 551d2...ff2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #8 Skrevet 25. november 2018 Jeg har ingen erfaring med det, men vil bare si at du bør gjøre det. Hvis han som skrev om dette kan formidle kontakt, og vet om historien, så ville jeg gjort det. Håper du får svar til mer nytte her, og at det lar seg ordne! Anonymkode: 0f05b...0ad
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #9 Skrevet 25. november 2018 Grunnen til at jeg vurderer det er at journalisten har kontakt med familien og kan hjelpe. Jeg regner også med at jeg kan se mottaker ved en overføring i banken. Det er sikkert andre ting jeg kunne gjort, jeg klarte bare ikke glemme denne saken. Anonymkode: 8b52a...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #10 Skrevet 25. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte å la noen flytte inn i huset mitt og gi dem jobb i selskapet mitt. Etterpå skal jeg flytte ut og finne meg et værre hus. Er jeg ikke snill? Elsk meg da! Anonymkode: 551d2...ff2 Din tullekopp, jeg skriver anonymt og det er gutten som var nøkkelen her, jeg ble kvalm av historien og klarte ikke legge den fra meg, så kanskje egoistisk på den måten, prøver å lette på egne følelser. Anonymkode: 8b52a...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #11 Skrevet 25. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen erfaring med det, men vil bare si at du bør gjøre det. Hvis han som skrev om dette kan formidle kontakt, og vet om historien, så ville jeg gjort det. Håper du får svar til mer nytte her, og at det lar seg ordne! Anonymkode: 0f05b...0ad Takk, jeg håper å få det til hvertfall slik at det hjelper gutten. Anonymkode: 8b52a...ce8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå