Zoe123 Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Heisann! Har googlet meg ihjel etter en løsning på problemet mitt, men finner ikke ut av det, så jeg håper på at det finnes noen techsavy folk her inne som kanskje kan hjelpe meg. Jeg har en iphone7 som gikk tom for strøm på fredag, da jeg satt den i laderen lørdag morgen fikk jeg opp den hvite skjermen med applelogoen, den skrudde seg deretter av for så å vise hvis skjerm med applelogo. Jeg prøvde da å restarte ved å holde inne av/på knappen og volum ned knappen i ti sek, da fikk jeg opp en melding der det står at jeg må koble telefonen til itunes for å oppdatere den. Jeg kobler da telefonen til itunes og oppdaterer men dette ser ikke til å ha hjulpet, telefonen er stuck på hvis skjerm med applelogo. Jeg har også prøvd å gjenopprette telefonen i itunes, prøvd med forskjellige applekabler, prøvd både på pc og mac, men ingenting skjer. Har prøvd å restarte telefonen flere ganger, men får enten bare logobildet eller beskjed om at telefonen må oppdateres (noe jeg sikkert har prøvd 30 ganger nå). Jeg har også nyeste itunes versjonen osv. Er det noen som har noen peiling på hva mer jeg gjøre her? Er ganske desperat, har ikke flere tusen å bruke på ny telefon akkurat nå! Hjeeelp!
Reckless Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Kontakt Eplehuset på telefon, har god erfaring når det gjelder Mac-problemer. Ellers kan du kontakte ditt lokale Eplehuset, det er gratis å finne ut hva som er galt og eventuelt hvor mye du må betale for å fikse det. Håper det ordner seg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå