AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #21 Skrevet 27. november 2018 13 hours ago, AnonymBruker said: 1. Jeg har eksem og vil helst ikke ha såpe liggende på huden hver dag! 2. En løpetur til bussen = såpe i øynene og buskete bryn igjen. Jeg vil helst ha noe som er beregnet til bruk på hud pga eksem Anonymkode: c145f...276 Herregud, er det bare jeg som er helt fjern her, eller totalt unormal i forhold til øyenbrynsbehåring, men man får da vel ikke "buskete bryn" som står i all vildens veier av å løpe til bussen? Hvor lange er egentlig brynene dine? Anonymkode: 8e34e...7df 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #22 Skrevet 27. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenk om du hadde lest posten rett over din! Der står det sort på hvitt at jeg ønsker noe som er ment til BRUK PÅ HUD pga eksem. Prøv selv å spraye hårspray i ansiktet og se hvor fornøyd huden din er etterpå! Anonymkode: c145f...276 Hva er vitsen med å svare så ufint? Anonymkode: 2e42b...d02
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #23 Skrevet 27. november 2018 Jeg sprayer litt hårspray på en øyenbrynskost og børster øyenbrynene litt med den så produktet setter seg Anonymkode: ac2f2...3c0
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #24 Skrevet 27. november 2018 Just now, AnonymBruker said: Jeg sprayer litt hårspray på en øyenbrynskost og børster øyenbrynene litt med den så produktet setter seg Anonymkode: ac2f2...3c0 PS: da trenger du ikke å få spray på huden en gang, kun hårene Anonymkode: ac2f2...3c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå