Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Midt på det ene øyebrynet mitt vokser hårene nedover :frkk: Og de er så sta at det holder ikke å bare børste de i riktig retning; etter en time eller to henger de nedover igjen. Jeg bruker en øyenbryngel fra Loreal nå, men den holder ikke godt nok den heller. Trenger enten klar eller i en litt varm brun. Noen som har noen tips til noe som er bedre? Det ser så forferdelig merkelig ut når brynet bare henger nedover midt på  :ler:

Anonymkode: c145f...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet
50 minutter siden, Peonjenta said:

Det står at den er en verdensnyhet, men du sier du har brukt den i åresvis. Har den bare endret navn eller?

Jeg har noen øyenbrynshår som vokser rett ut fra brynet, skulle gjerne hatt noe som faktisk kunne holde dem på plass!

Anonymkode: a0c03...875

Skrevet

Hvilke har du prøvd? Jeg er veldig glad i både min gele fra Anastasia Beverly Hills og Urban Decay. 

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står at den er en verdensnyhet, men du sier du har brukt den i åresvis. Har den bare endret navn eller?

Jeg har noen øyenbrynshår som vokser rett ut fra brynet, skulle gjerne hatt noe som faktisk kunne holde dem på plass!

Jeg har nok brukt den i  6-7 år så noen verdensnyhet er det ikke.  Kan du ikke bare nappe de hårene som vokser rett ut?

Skrevet
17 hours ago, Peonjenta said:

Jeg har nok brukt den i  6-7 år så noen verdensnyhet er det ikke.  Kan du ikke bare nappe de hårene som vokser rett ut?

Nettopp! Ja har gjort det en gang og to, men de som vokser rett ut er samlet på et område av brynet, og da blir det bart på det området, og det ser iallefall dumt ut! Uff ja, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det.

Skrevet
18 timer siden, dillyduzit skrev:

Hvilke har du prøvd? Jeg er veldig glad i både min gele fra Anastasia Beverly Hills og Urban Decay. 

Jeg er også veldig fornøyd med Anastasia sin. 

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også et par slike hår, jeg klipper dem faktisk innimellom. Da blir det ikke bare flekker, men det ser ikke så rart ut heller! Klipper de med en slik kurvet neglsaks.

19 timer siden, dillyduzit skrev:

Jeg har ikke prøvd så mange; bruker som sagt en fra Loreal nå, før det en fra Maybelline tror jeg det var, og før det igjen så brukte jeg Lush sin styling cream (som egentlig er til hodehår XD). Jeg har ikke så mye penger, så derfor jeg tenkte å spørre her etter anbefalinger istedet for å kjøpe mange i vilden sky og prøve! :) UD er favorittmerket mitt, har mye annet derfra, så har tenkt på om jeg skulle teste den. Anastasia har jeg ikke prøvd noe av, men vet jo at de har veldig godt rykte på øyenbrynsting!

Skrevet

Et gammelt triks er fast såpe på en øyenbrynsbørste.

Anonymkode: 06744...579

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke så lurt ut. Såpe kan få brynet til å klø og flasse. Ikke lekkert...

Skrevet

Det høres ut som en vanlig hårgele, blandet ut i litt vann kanskje, kunne funket, og gitt bedre hold enn en "øyenbrynsgel".

Poenget er hold, er det ikke?

Anonymkode: 8e34e...7df

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. Jeg har eksem og vil helst ikke ha såpe liggende på huden hver dag!

2. En løpetur til bussen = såpe i øynene og buskete bryn igjen.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som en vanlig hårgele, blandet ut i litt vann kanskje, kunne funket, og gitt bedre hold enn en "øyenbrynsgel".

Poenget er hold, er det ikke?

Jeg vil helst ha noe som er beregnet til bruk på hud pga eksem :)

Skrevet

Hårspray, holder det pent hele dagen

Anonymkode: 17f3e...414

Skrevet

Tenk om du hadde lest posten rett over din! Der står det sort på hvitt at jeg ønsker noe som er ment til BRUK PÅ HUD pga eksem. Prøv selv å spraye hårspray i ansiktet og se hvor fornøyd huden din er etterpå!

• Liker 1
Skrevet

Denne da?

NAF 10% karbamid

Den inneholder mye vaselin, så det skulle gi hold. Samtidig er den helt super for eksemhud.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om du hadde lest posten rett over din! Der står det sort på hvitt at jeg ønsker noe som er ment til BRUK PÅ HUD pga eksem. Prøv selv å spraye hårspray i ansiktet og se hvor fornøyd huden din er etterpå!

Øøøh sprayer ikke det i hele ansiktet nei, har litt på fingeren og stryker på brynet, på hårene, holder seg flott til jeg vasker det av igjen. 

Anonymkode: 17f3e...414

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke uten etter anbefalinger på kremer eller andre triks, jeg er spesifikt ute etter anbefalinger på produkter som er ment til øyenbryn! Hvor vanskelig skal det være å forstå da? 😑

• Liker 1
Skrevet

Man har hud på hodet også, så hvorfor skulle ikke ḧårgele og hårspray funke?

Men, vær så god, bruk gjerne masse mer penger på noe tull som er markedsført som brynsgele, for det går jo for all del ikke an å tenke utenfor boksen, så kan alle produsentene av "spesialprodukter" le seg i hjel herifra og til banken, på din bekostning.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke uten etter anbefalinger på kremer eller andre triks, jeg er spesifikt ute etter anbefalinger på produkter som er ment til øyenbryn! Hvor vanskelig skal det være å forstå da? 😑

Disse produktene inneholder akkurat det samme som andre sminke/stylingprodukter, men hvis du vil på død og liv bruke noe som er markedsført som spesielt til øyenbryn så er det kun lommeboka, og intellektet ditt, det går utover.

Vil du ha noe som virker og som gjør det du vil det skal, eller skal du på død og liv bruke et kommersielt øyenbrynsprodukt?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Men du har eksemhud! Da skal du virkelig ikke smøre på hva som helst fra et parfymeri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...