AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Når en mann sier han trenger rom og tid. Hva ligger i det? Vet dere ikke kan vite altså. Vi har datet i ett par mnd. Vært veldig kjekt og koselig. Men plutselig etter en date forrige helg ble han rolig. Jeg sendte han da en mld etter noen dager. Og da skrev han «jeg trenger kanskje litt rom og tid». Jeg regner med jeg har blitt ditcha🙈😂 men lurer litt på ha dere menn legger i det når dere sier sånt? Det er vel kanskje en lett måte å trekke seg vekk? Men vi har blitt enige om å være eksklusiv, og gi beskjed hvis vi ikke skal fortsette og hvis vi vil date andre. Er det kanskje det mld betyr eller? Vet dere ikke kan vite, men kanskje dere har en mening? Takk for svar😉🙌 Anonymkode: 47ea8...62d
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #2 Skrevet 25. november 2018 Jeg ville dessverre tatt det som et dårlig tegn, virker som en feig måte å si han ikke interessert lenger. Håper for din del at jeg tar feil, men redd jeg har rett. Hadde jeg vært deg så hadde jeg spurt om han ønsket å fortsette. Lykke til ❤ Anonymkode: 85f11...a23 6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville dessverre tatt det som et dårlig tegn, virker som en feig måte å si han ikke interessert lenger. Håper for din del at jeg tar feil, men redd jeg har rett. Hadde jeg vært deg så hadde jeg spurt om han ønsket å fortsette. Lykke til ❤ Anonymkode: 85f11...a23 Takk for svar! Regner egentlig med det selv. Men jeg tror jeg bare lar d være da enn å sende han en mld. Jeg spurte jo her for noen dager siden og da fikk jeg det svaret som han skrev. Jeg skrev da tilbake «skjønner d, takk for svar 😊» så kanskje best jeg bare lar det være med det da? Ts Anonymkode: 47ea8...62d 1
Hjertefisk Skrevet 25. november 2018 #4 Skrevet 25. november 2018 (endret) . Endret 30. mai 2019 av Hypnosee 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #5 Skrevet 25. november 2018 8 minutter siden, Hypnosee skrev: Jeg er riktignok kvinne, men tror jeg kan svare allikevel. Det med å ha et behov for rom og tid er nok noe begge kjønn kan kjenne på. Det kan være pga livssituasjon, kanskje man nylig har kommet ut av et forhold, usikkerhet, personlighet, osv. Personlig trenger jeg rom og tid av følgende grunner: Jeg får ikke følelser så fort og lett - det er noe som vokser over tid. Bla. fordi jeg som person kan være usikker på "kjærligheten" og alt det innebærer. Om jeg ikke får rom/tid til å føle/savne/la kjærligheten slå rot i eget tempo så blir jeg kvalt og rømmer min vei. I hvertfall hvis han jeg dater er mer ivrig enn meg. Det er ubehagelig dersom han er veldig på'n mens jeg er milevis unna å føle det samme som han. Jeg opplever "press" og det kan stilles forventinger til meg som jeg ikke er klare for enda. Jeg har også i perioder hatt det intenst på jobb og privaten. I noen tilfeller har det vært så krevende at jeg har ingenting å gi til et eventuelt forhold. Har ingen tid eller personlig rom til å kjenne ordentlig etter på romantiske følelser. Når jeg først er i et forhold så gir jeg av hele mitt hjerte og er ganske dedikert til min utvalgte. Jeg trenger bare tid til å komme meg dit. Sånn er jeg ihvertfall! Ikke sikkert at han du dater er sånn som meg. Tror det er viktig å kjenne på magefølelsen din. Du merker det ganske godt, om han ikke skulle være så interessert i deg. Har selv datet en mann som sa han trengte tid og rom, men han var allikevel veldig flink til å forklare meg hvorfor, samt "holde" på meg og vise meg det han følte og tenkte. Nå er vi et par og jeg vet det kommer til å vare lenge. ❤️ Jeg vet d har vært noe på privaten og som sliter på han. Så kanskje d er det som er grunnen. Er egentlig han som har vært mest på, jeg har vært litt laidback. Men jeg tenker jeg kanskje bare må gi han tid også kan jeg håpe at han er ærlig og sier d er ferdig hvis han vil det. Tenker jeg gir han noen uker. Har ikke sendt han noen mld siden d han skrev. Vil ikke presse han på noen måte. Takk for svar hvertfall😉 Anonymkode: 47ea8...62d
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #6 Skrevet 25. november 2018 Betyr at han er feig, tenker at du ikke er bra nok for han, men velger å være vag i fall han skulle angre senere. Hadde så ikke giddet bruke mer tid på han og blokkert han i fall han skulle finne på å ta kontant igjen. Enkelt og greit. Anonymkode: ad8b3...6c9 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #7 Skrevet 25. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Betyr at han er feig, tenker at du ikke er bra nok for han, men velger å være vag i fall han skulle angre senere. Hadde så ikke giddet bruke mer tid på han og blokkert han i fall han skulle finne på å ta kontant igjen. Enkelt og greit. Anonymkode: ad8b3...6c9 Å blokkere noen blir for dumt. Hvis jeg ikke ønsker å svare han så klarer jeg fint det. Jeg er ikke 14 år, klarer fint å ha han på snap og diverse, ingen behov for å slette han. Han har jo ikke vært slem mot meg. Ts Anonymkode: 47ea8...62d 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #8 Skrevet 25. november 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å blokkere noen blir for dumt. Hvis jeg ikke ønsker å svare han så klarer jeg fint det. Jeg er ikke 14 år, klarer fint å ha han på snap og diverse, ingen behov for å slette han. Han har jo ikke vært slem mot meg. Ts Anonymkode: 47ea8...62d Helt enig med det i det! Det å blokkere er visst det nye, og det er kanskje nødvendig for dem som dater en i uka... Men stort sett tenker jeg at jeg kan ha tidligere dater og kjærester på sosiale medier uten å måtte blokkere. Å trenge tid og rom, betyr nok at han ikke er klar for forhold akkurat nå. Om det betyr nei for alltid, er ikke gitt. Men akkurat nå ønsker han ikke et forhold. Samtidig kan det hende at han bare trenger at ting går litt saktere. Jeg hadde gitt det litt tid, kanskje holdt litt kontakt, men begrenset det så mye som mulig. Gi det en måned eller to? Anonymkode: be592...206 1
visp Skrevet 25. november 2018 #9 Skrevet 25. november 2018 Jeg vil si at det, uten unntak, betyr "ikke interessert". 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #10 Skrevet 25. november 2018 Hva med å spørre ham? I mitt liv har det vist seg at jeg har det kjekkest med folk som jeg kan være ærlig med. Lurer jeg på dit og dat og sjallabat blir jeg bare helt sprø. Enten så tåler han spørsmålet og åpner seg når han ser at du bryr deg, ellers så er du ditsja, som du likevel trodde. Er forresten mann og ville aldri ha kommet med en slik ubegrunna, pseudo-mystisk kommentar. Minner meg om søramerikatyper med nøye pleid liksom-kaotisk hår. 😄 Anonymkode: d175c...bf0 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #11 Skrevet 25. november 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å blokkere noen blir for dumt. Hvis jeg ikke ønsker å svare han så klarer jeg fint det. Jeg er ikke 14 år, klarer fint å ha han på snap og diverse, ingen behov for å slette han. Han har jo ikke vært slem mot meg. Ts Anonymkode: 47ea8...62d Da bør du kanskje spørre deg selv hvorfor du trenger ha han tilgjengelig. Er det noe annet en å prøve klamre seg til noen som ikke var grei med deg og som ikke kan være vennen din? Du må gjerne mene at det er barnslig å blokkere idioter som han, jeg syns ikke det: jeg mener det er sunt å kvitte seg med idioter for godt. Anonymkode: ad8b3...6c9
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #12 Skrevet 25. november 2018 Er ikke sånn at jeg sliter med det han skrev, jeg har egentlig ingen dårlig følelse heller. Jeg kan godt være venn med han:) jeg syns han er veldig grei og jeg har hatt det kjekt med han. Så vil han bare være venn så er det greit det og, selvom jeg har ett godt øye til han. Jeg er ikke på knærna etter han. Selvom jeg lurer på hva han mener?! Jeg skjønner jo at jeg mest sannsynlig har blitt ditcha. Og det er jo greit d, er ikke sånn at verden går under pga det. Jeg har jo et håp om at han tar kontakt slik at vi kan bli bedre kjent, men som sagt så går d fint selvom han ikke gjør det. Jeg har egentlig ikke lyst til å spørre han, jeg tenker at hvis han vil selv så tar han kontakt:) ts Anonymkode: 47ea8...62d 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #13 Skrevet 25. november 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å spørre ham? I mitt liv har det vist seg at jeg har det kjekkest med folk som jeg kan være ærlig med. Lurer jeg på dit og dat og sjallabat blir jeg bare helt sprø. Enten så tåler han spørsmålet og åpner seg når han ser at du bryr deg, ellers så er du ditsja, som du likevel trodde. Er forresten mann og ville aldri ha kommet med en slik ubegrunna, pseudo-mystisk kommentar. Minner meg om søramerikatyper med nøye pleid liksom-kaotisk hår. 😄 Anonymkode: d175c...bf0 Takk for svar:) tror ikke det er noe poeng å spørre, men takk for svar uansett 😉 Anonymkode: 47ea8...62d
Gjest Kariannne Skrevet 25. november 2018 #14 Skrevet 25. november 2018 Det kan bety flere ting. Noen ganger trenger menn litt tid for seg selv for å sortere tankene. Mulig dere har vært litt mye sammen og han trenger å være med venner. Døden for mange forhold er at man skal være sammen heeele tiden. Viktig å være litt fra hverandre, fokusere på seg selv, hobbyer og venner. Er det ekte kjærlighet vil avstand få han til å savne deg og innse at han vil være med deg. La han være litt. Ikke ring, send melding eller noe. Fokuser på deg selv og vær med venner/familie. Vent til han evt kontakter deg. Sett en frist for deg selv. Hører du ikke fra han på en uke eller to, så går du videre. Da er han ikke intressert i noe mere med deg. Viktig at du lar HAN ta kontakt når han er klar, vet det er vanskelig for man vil jo vite, men det kan skyve han lenger unna. Han er ærlig og trenger rom, gi han det. Men vær tro til deg selv og forhold deg til in egen tidsfrist. Ikke hørt fra han på feks to uker, gå videre.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #15 Skrevet 25. november 2018 Tusen takk for et fornuftig svar:) jeg tenker selv som deg at jeg gir han en uke eller to til, hvis han ikke gir lyd fra seg innen da, så går jeg bare videre;) ts Anonymkode: 47ea8...62d 1
Gjest Kariannne Skrevet 25. november 2018 #16 Skrevet 25. november 2018 Kjærlighet kan sammenlignes litt med en flamme. Den trenger luft og rom for å brenne ellers kveler du den og den slukner.
visp Skrevet 25. november 2018 #17 Skrevet 25. november 2018 4 minutter siden, Kariannne skrev: Kjærlighet kan sammenlignes litt med en flamme. Den trenger luft og rom for å brenne ellers kveler du den og den slukner. De har datet et par mnd. Det er ikke kjærlighet enda da.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #18 Skrevet 25. november 2018 3 minutter siden, visp skrev: De har datet et par mnd. Det er ikke kjærlighet enda da. Jeg har ikke sagt d er det heller. kjenner jeg blir kvalmen av sånn folk som deg så bare skal skrive piss. At d går an?! Må ha lite å fornuftig å gjøre når du bare skal sitte der å skrive sånn. Ts Anonymkode: 47ea8...62d
Gjest Kariannne Skrevet 25. november 2018 #19 Skrevet 25. november 2018 4 minutter siden, visp skrev: De har datet et par mnd. Det er ikke kjærlighet enda da. Nei men prøv å hiv masse vedkubber inn i peisen i starten når du prøver få fyr.. La det få luft og vips, det tar fyr 😉
visp Skrevet 25. november 2018 #20 Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sagt d er det heller. kjenner jeg blir kvalmen av sånn folk som deg så bare skal skrive piss. At d går an?! Må ha lite å fornuftig å gjøre når du bare skal sitte der å skrive sånn. Ts Anonymkode: 47ea8...62d Herregud, det var ikke stygt ment i det hele tatt. Det var vel kun en generell faktaopplysning? Akkurat nå, Kariannne skrev: Nei men prøv å hiv masse vedkubber inn i peisen i starten når du prøver få fyr.. La det få luft og vips, det tar fyr 😉 Jo, det er sant, men i datingverdenen betyr "tid og rom" morna. Oftest.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå