Gå til innhold

Helvetes mann. jeg hater han!

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har dessverre fått følesler for han. men han har bryr seg ikke om hva jeg tenker. Har ikke gjort meg noe, ghostet meg eller noe. men jeg tror bare ikke han ser forskjell på kvinner rett og slett. Jeg vil ikke sette meg i en så sårbar situasjon at jeg sier det en gang, for han kommer garantert til å utnytte det. jeg vet ikke, men det er noe jeg tenker er fort gjort. 
Men jeg tviler på at jeg er så heldig at JEG vinner hjertet hans. jeg bare hater han. 

Han lever sikkert lykkelig , mens jeg falt for han og tenker mer på han. klarer ikke å unne ham å være lykkelig en gang.

Anonymkode: 4bf97...239

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hate noen er ganske sterkt. Bruk det med omhu. Hvordan kan du hate noen som ikke har gjort deg noe? Hat heller deg selv, for du har følelser for en som ikke har følelser for deg? Det er ikke hans feil... 

Du får si til han at du liker han da vel 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Eplejuice123 skrev:

Å hate noen er ganske sterkt. Bruk det med omhu. Hvordan kan du hate noen som ikke har gjort deg noe? Hat heller deg selv, for du har følelser for en som ikke har følelser for deg? Det er ikke hans feil... 

Du får si til han at du liker han da vel 

jeg vet ikke, men det er for godt til å være sant. han har sag at han liker meg, men jeg klarer ikke tro på han.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg vet ikke, men det er for godt til å være sant. han har sag at han liker meg, men jeg klarer ikke tro på han.

Han mente sikkert ikke på den måten, du bør slutte å overtenke, han tenker sikkert ikke på deg i det hele tatt, hadde han likt deg hadde han tatt konakt like mye som du ønsker å gjøre, slik at du også føler deg mer sikker, men nå er det motsatt, så du bør bare la gutten være i fred elens..

Skrevet
1 minutt siden, Nera skrev:

Han mente sikkert ikke på den måten, du bør slutte å overtenke, han tenker sikkert ikke på deg i det hele tatt, hadde han likt deg hadde han tatt konakt like mye som du ønsker å gjøre, slik at du også føler deg mer sikker, men nå er det motsatt, så du bør bare la gutten være i fred elens..

han har tatt mye kontakt.

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han har tatt mye kontakt.

Idk, du virker masete. Hadde han gjort det og vist deg klare følelser hadde du nok ikke skrevet at du «hater» han. 

Endret av Nera
Skrevet
Akkurat nå, Nera skrev:

Idk, du virker masete. Hadde han gjort det og vist deg klare følelser hadde du nok ikke skrevet at du «hater» han. 

har aldri tatt kontakt en eneste gang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...