AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Jeg holder på å bestille meg en lydbok på nett. Trodde den ville komme som en nedlastningsfil, men får beskjed om at det er 48 kr. i porto. Vil jeg da få den tilsendt på CD? Noen som vet? Anonymkode: 00b84...ac1
Ullvott Skrevet 25. november 2018 #2 Skrevet 25. november 2018 Det står helt sikkert ett eller annet sted i nettbutikken hvilket format det er. Nye lydbøker kommer vel stort sett som lydfil, eventuelt som CD. Hvis boka finnes i flere forskjellige formater skal det være mulig å velge mellom dem. Av fysiske formater er det vel enten CD eller digibok som er vanligst, i alle fall her i Norge. Digibok er lydbok og avspiller i ett. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 Takk for svar. Ser ikke ut som jeg kan velge noe, det står bare Lydbok og når jeg kommer til kassa så står det porto 48 kr. Regner med at de da skal sende meg Lydboken på CD? Det finnes vel ikke noen andre alternativer som kan sendes pr. post? Anonymkode: 00b84...ac1
Ullvott Skrevet 25. november 2018 #4 Skrevet 25. november 2018 Som sagt: det finnes et format som heter digibok også. Det sendes per post, men jeg håoer og tror ikke det er noe særlig i bruk lenger. Hvilken nettbutikk bestiller du fra?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå