Nera Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Jeg lever for god mat osv, trenger ikke å være noe stort. HVA LEVER DU FOr?
Jerry Lee Skrevet 25. november 2018 #4 Skrevet 25. november 2018 Ingenting. Skjønner ikke hvorfor jeg er her.
Sliten&kjørt52 Skrevet 25. november 2018 #8 Skrevet 25. november 2018 (endret) M å du spørre så vanskelig... ( -Neida, tuller litt... Men... ) Overleve så lenge som mulig, -ikke påføre Søs. sorg, før nødvendig. -Havseiler ..? Realisere noen drømmer til ..? Prøve å være "til nytte / -noe bra", -litt mer ? A.(CAVE:Fnatt) Endret 25. november 2018 av Sliten&kjørt51
MyMy3 Skrevet 25. november 2018 #9 Skrevet 25. november 2018 (endret) . Endret 28. november 2018 av MyMy3
Bladlusa Skrevet 25. november 2018 #10 Skrevet 25. november 2018 Akkurat nå er jeg litt usikker på om jeg egentlig kan si jeg lever for noe som helst. Men jeg eksisterer for den dagen en gang i fremtiden da jeg kan føle at jeg lever igjen. For den dagen kommer, selv om den føles langt unna akkurat nå. (For ikke å være alt for kryptisk: Jeg sørger. Det er vondt og det tar tid. Men før eller siden blir det bedre, det må jeg bare tro på.) 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå